Ga naar inhoud

AVI bestand branden lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan mij verder helpen,\r\nIk heb een film gedownload (K3 de wondermachine) dit is een avi bestand film en geluid in één bestand. \r\nIk heb hem op een DVD-RW gebrand en heb wel beeld maar geen geluid er opstaan.\r\nDVD afgespeeld op een dvd speler en op mijn pc maar geen verschil.\r\nIk heb het geprobeerd met DVDflick en Windows DVD branden maar met alle twee het zelfde resultaat.Moet ik evt. eerst het avi bestand converteren naar dvd met bv convertxtodvd.\r\nWat doe ik fout of moet ik doen
Link naar reactie
Ik weet natuurlijk niet waar je dat AVI-bestand vandaan hebt (is eigenlijk niet belangrijk).Wat je zou moeten doen is dat bestand analyseren zodat je zeker weet dat het bestand in orde is en dat je geen verborgen bestanden hebt gedownload.Er zijn meerdere programma\'s op het internet te downloaden oa.ComputerIdee downloads om maar iets te roepen.PS. de dowloadlocatie van de film NIET vermelden SVP. (tegen de regels forum).Ik volg de thread nog wel even en misschien komen we tot een oplossing.
Link naar reactie
Dat analyseren heeft als doel het uitsluiten van verdachte bestanden (virus,malware,etc.).Als die aanwezig zouden zijn dan kun je je PC verder besmetten als je conversie gaat toepassen.Misschien zou je eens kunnen proberen het AVI-bestand te branden met IMG Burn.Gratis en in het Nederlands en dat progje analyseert het bestand voor en na het branden,ook als het zou mislukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...