Ga naar inhoud

Wachtwoord opstarten computerspel


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een tijdje geleden Black Ops voor de PC gekocht. \r\n\r\nNu speel ik dit teveel en willen mijn ouders een wachtwoord voor het opstarten van het spel.\r\nDus als ik het spel op wil starten dat ik een wachtwoord in moet voeren (die dan alleen mijn ouders weten en ik pas krijg na goedkeuring), en wanneer ik het wachtwoord heb ingevoerd het spel wordt opgestart. \r\n\r\nNet zo als dat je je wachtwoord invoerd bij het opstarten van de computer. Alleen dan voor het spel.\r\n\r\nIs dit mogelijk en hoe zou ik dit in kunnen stellen? Moet ik dan iets bij eigenschappen van het spel doen?\r\n\r\nMijn besturingssysteem is Windows 7. \r\n\r\nMvg AlexHP8
Link naar reactie
Je ouders kunnen eventueel nog gebruik maken van een keylogger << let op dit mag niet worden gebruikt voor illegale doeleinden (zoals het achterhalen van wachtwoorden etc). Ik ben niet aansprakelijk voor wat je ouders er mee doen maar ik heb dit alleen bedoelt als educatief/informatief doeleind echter mag het binnen in je eigen locale netwerk gewoon worden gebruikt. Dit programma\'tje word meestal door ouders gebruikt om het gedrag van hun kind op de computer in de gaten te houden (dit mag echter wel).\r\nMet vriendelijke Groeten\r\nTinyq
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...