Ga naar inhoud

Twee video fragmenten samen voegen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik vaag mij het volgende af.\r\nIk heb twee divx video bestanden met voor elk een losse srt ondertitieling file.\r\nNu wil ik de video en ondertitielings fragmenten samen voegen tot een video file en een los srt file.\r\n\r\nIk heb het wel voor elkaar gekregen om alles samen te voegen tot een file. Maar ik wil de ondertitels apart houden zodat het ook mogelijk is, om de film zonder ondertitels te kijken.\r\n\r\nIk gebruik nu hoofdzakelijk avidemux. Virtualdub is ook niet zo groot probleem voor mij.
Link naar reactie
met virtualdub 2 avi bestanden aan elkaar plakken is heel makkelijk.\r\n\r\nopen de eerste >> menu file \"append AVI segment\" >> open nu de tweede >> zowel menu video als audio op direct stream copy zetten >> en dan opslaan\r\n-- F7 of shift+F7 , dat weet ik niet meer zeker --\r\nPS. als virtualdub aangeeft dat er vbr geluid in zit en het niet werkt, dan kan je nandub binary gebruiken\r\n\r\n\r\nom de ondertitel aan elkaar te plakken kan je submagic of subsync gebruiken\r\ngoogle even voor een tutorial
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...