Ga naar inhoud

Goede kwaliteit muziek cd's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben sportinstructeur geworden voor 2 uurtjes per week en hiervoor moet ik zo\'n 50 cd\'s gaan branden. De muziek heb ik al digitaal op mijn pc staan (mp3).\r\n\r\nNu heb ik bij de Kruidvat wel eens cd-r\'s gekocht, maar de kwaliteit hiervan is minimaal: heel snel krassen (ook al worden de cd\'s gelijk in het doosje gestopt), onbalans in de cd waardoor branden mislukt, enz. .\r\n\r\nMijn vraag: wat is nu een goede kwaliteit cd om te gebruiken? De cd\'s hoeven niet per se ieder in een doosje te zitten (gebruik toch een cd opbergetui van zacht stof), dus een spindelverpakking mag ook.
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan;559504]Dan zou ik gaan voor TDK of Maxwell.\nVerkrijgbaar bij V&D ook Mediamarkt heeft deze.\n \nHoud er wel rekening mee dat een spindle van 25 stuks ongeveer tussen de 20 en 30 euro kost. Maar dat is dan natuurlijk ook de kwaliteit die je koopt.[/quote]\nhier 14,50 de 100\n[URL]http://www.cdrwinkel.nl/TDK-CD-R-700-MB-52x-speed-in-cakebox-100-stuks/d/foto/6139/[/URL]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=jwgroen;559490]Ik ben sportinstructeur geworden voor 2 uurtjes per week en hiervoor moet ik zo\'n 50 cd\'s gaan branden. De muziek heb ik al digitaal op mijn pc staan (mp3).\r\n\r\nNu heb ik bij de Kruidvat wel eens cd-r\'s gekocht, maar de kwaliteit hiervan is minimaal: heel snel krassen (ook al worden de cd\'s gelijk in het doosje gestopt), onbalans in de cd waardoor branden mislukt, enz. .\r\n\r\nMijn vraag: wat is nu een goede kwaliteit cd om te gebruiken? De cd\'s hoeven niet per se ieder in een doosje te zitten (gebruik toch een cd opbergetui van zacht stof), dus een spindelverpakking mag ook.[/QUOTE]\r\n\r\nVreemd... Ik ben prima tevreden met de cd-r\'s van het Kruidvat....:eek: Ik heb ze wel eens in mijn diskman afgespeeld...
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;559516]hier 14,50 de 100\n[URL]http://www.cdrwinkel.nl/TDK-CD-R-700-MB-52x-speed-in-cakebox-100-stuks/d/foto/6139/[/URL][/QUOTE]\n\nMoet je nagaan Blokker verkoopt deze voor 50! voor € 17,--\nafzetters!!!\n\n(Had ze gekocht omdat ik ze snel nodig had, was het pakket ook nog eens gevallen, niet bij mij maar bij hun, en moest ik nog eens terug naar die winkel. Zei de bedrijfsleider dat ze nog prima te branden waren... nou niet bij mij... Een paar waren kapot, die waren natuurlijk sowieso verloren, maar anderen waren aan de zijkant beschadigd... en dan gebruik ik ze echt niet meer...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...