Ga naar inhoud

Filmbestand comprimeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een film :\r\n\"Das Weisse Band\" : 700 MB .avi, omgezet 4.16 GB DVD.\r\nAls ik die film op DVD-schijfje schrijf mis ik telkenmale de laatste 5 minuten van de film.\r\nIk werk met volgende programma\'s :\r\n- WINAvi All In One voor het omzetten van mijn films (bijzondere duidelijke, leesbare subs)\r\n- DVDFab 8 om mijn DVD te schrijven (DVD5)\r\n[B]Vraagje : [/B]\r\nKan ik die film comprimeren zodat ik minder GB heb ? of\r\nKan ik die film knippen zodanig dat de begin- en eindgenerieken er afvallen ?\r\nDank bij voorbaat - Will
Link naar reactie
waarom gebruik je DVD Shrink niet, dit programma comprimeerd de film tot het formaat 4.7 gb van het schijfje dat je gebruikt, bij mij heeft het programma wel een gemonteerde serie\r\nvan 9,2 gb samengeperst tot een gewone dvd, maar als je zoveel comprimeerd dan gaat dat\r\nwel tenkoste van de kwaliteit, maar in jou geval zal dat wel meervallen want je perst het slechts een klein beetje samen succes.\r\ngroet Frans
Link naar reactie
[COLOR=\"Red\"]BEDANKT IEDEREEN[/COLOR]\r\n[U]Gekwordikervan[/U] :\r\nHet origineel bestand is weldegelijk volledig. Eindigt met een 2-tal minuten eindgeneriek. Die heb ik ook bij de omzetting in het VTS_01_5.VOB-bestand maar mis ze op het DVD-schijfje.\r\n[U]couch_potato[/U] :\r\nDat is mij dus ook een raadsel. Misschien doe ik wel iets fout (instelling in \'t programma of zo ...)\r\n[U]Frans Keereweer[/U] :\r\nHier had ik nog niet aan gedacht. Goed idee. Morgen uitproberen.\r\n[U]tjoekse[/U] :\r\nOok dit lijkt mij best mogelijk maar heb ik nog niet uitgeprobeerd. Morgen zeker doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...