Ga naar inhoud

Pinnacle Studio Plus 14 Ultimate


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Studio 14 Ultimate.\r\nVia Nero 8 Vision heb ik .ts bestanden geconverteerd naar .avi en .wma\r\nIk wil ze berwerken met Studio 14, maar als ik ze inbreng in het programma, krijg ik de fameuze grote \'vraagtekens\' en hoor bij het afspelen bij de wma wel het geluid, bij de avi niets en heb ik helemaal geen beeld.\r\nWie kan mij helpen?\r\nDeze .ts bestanden komen van een PVR decoder Sateliet met name de Rebox 9000.\r\n\r\nMet dank, Erudiet
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=erudiet;558845]Ik heb een Studio 14 Ultimate.\r\nVia Nero 8 Vision heb ik .ts bestanden geconverteerd naar .avi en .wma\r\nIk wil ze berwerken met Studio 14, maar als ik ze inbreng in het programma, krijg ik de fameuze grote \'vraagtekens\' en hoor bij het afspelen bij de wma wel het geluid, bij de avi niets en heb ik helemaal geen beeld.\r\nWie kan mij helpen?\r\nDeze .ts bestanden komen van een PVR decoder Sateliet met name de Rebox 9000.\r\n\r\nMet dank, Erudiet[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Erudiet typ bij google eens vraagteken bij studio 14 in, \r\nik heb namelijk precies hetzelfde en ik dacht dat het er aan lag als ik wat bestanden kwijt was maar hier lees ik toch iets anders
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...