Ga naar inhoud

Hoe brand ik Video-TS bestanden met Nero?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan me uitleggen wat ik precies moet doen om video-TS bestanden op een DVD te branden met Nero en ze hierna ook nog te kunnen afspelen via mijn DVD-speler/recorder.\r\n\r\nIk heb van alles geprobeerd, maar krijg de DVD\'s niet aan de loop en krijg dus geen film te zien via mijn DVD-speler.\r\n\r\nAlvast bedankt voor een reactie.
Link naar reactie
Welke nero-versie?\nVoor versie 10:\nWijst zich eigenlijk vanzelf: kies bij het maken van een nieuwe compilatie voor DVD-video. Worden automatisch twee mappen aangemaakt: AUDIO_TS en VIDEO_TS. Selecteer de bestanden die je wilt branden en sleep ze naar de map VIDEO_TS. \nGeef anders aan wat je hebt geprobeerd (\'van alles\' is erg ruim) en wat er fout gaat.\nKun je dvd bv. wel afspelen op je pc?
Link naar reactie
Als je een lagere versie hebt dan Nero 9, dan zal het niet goed gaan lukken. Omdat Nero er toen nog niet klaar voor was. \r\n\r\nEen beter en tevens gratis programma op te halen van het internet is dvdsanta. Hier kan je dus ook video_ts bestanden mee branden. Je selecteerd ze gewoon en dan zeg je brandne en zal in elke willekeurige dvd speler afspelen.\r\n\r\nHier kan je dvdsanta gratis ophalen\r\n\r\n[url]http://www.dvdsanta.com/download/dvdsanta.exe[/url]
Link naar reactie
Hallo Obelix71, dank voor je snelle reactie. Met van alles geprobeerd bedoel ik dat ik al meerdere DVD\'s hebt gebrand met de Video-TS bestanden erop, maar het sart niet op in mijn DVD-speler. In tegenstelling tot mijn laptop, want daar draait de film wel op, maar daar start het niet automatisch op, maar moet ik vanuit de verkenner het bestand aanklikken.
Link naar reactie
Nou, Nero 9 (en 8 en 7) kunnen dit ook gewoon hoor....\r\nHet is alleen wel van belang dat al die BUP, IFO en VOB bestanden in een mapje komen te staan met de naam VIDEO-TS.\r\nIkzelf gebruik BurnAware Free en daar werkt het gewoon perfect mee. Klik op DVD-VIDEO en de software laat meteen zelf al die mapjes zien. Sleep alle bestanden naar het mapje VIDEO-TS en branden maar......
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan;558107]Als je een lagere versie hebt dan Nero 9, dan zal het niet goed gaan lukken. Omdat Nero er toen nog niet klaar voor was. [/quote]\n\nIk heb al DVD\'s gebrand met Nero 5 dus dat het voor Nero 9 niet kon klopt niet.\nTegenwoordig gebruik ik er [URL=\"http://cdburnerxp.se/\"]CDBurnerXP[/URL] voor.\n\nStart het programma, kies voor Data schijf en klik op Ok. Daarna klik je links bovenin op Bestand en kies je voor Video DVD Layout.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...