Ga naar inhoud

.mpeg bestanden kan ik niet branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb ik een hele map met dit soort bestanden gekregen op een harddisk: MOV05C.mpeg (dat 05C is natuurlijk steeds anders)\n\nKomen van een HD video camera. \nIk krijg ze met mijn gebruikelijke programma ConvertXtoDVD niet op een dvd gebrand.\nHet programma accepteert de bestanden gewoon niet.\nOp de HD staan ook nog mappen met heel veel bestanden met dezelfde extensie die wel moeiteloos kunnen worden geconverteerd.\nWat is er aan de hand, met de .mpeg bestanden die ik niet kan branden?\n\nNiek
Link naar reactie
Heb je wel alle codecs?\r\nEen mpeg bestand kan verschillende codecs gebruiken. \r\nZo heb ik bijvoorbeeld in Format Factory meerdere keuzes bij welke codec gebruikt moet worden. (Zie screenshot:)\r\n[ATTACH]15723[/ATTACH]\r\n\r\nIk raad het K-Lite codec pack aan.\r\n\r\nOok kan het bestand beschadigd zijn.\r\n\r\nKan je de bestanden wel in WMP openen?
Link naar reactie
Thnx voor je reactie.\r\nIk heb inderdaad wel K-Lite erop staan en ook nog een special codec pack voor Windows 7. \r\nMaar ik ben er uit Tommie.\r\nIk heb Windows Live Movie maker geinstalleerd (normaal wil ik zo weinig mogelijk van die \"Live\" dingen op m\'n pc hebben) En daarmee heb ik zojuist m\'n eerste \"film\" gemaakt van 45 min. Compleet met wisselende overgangen. \r\nNu nog zien dat ik dat .wmv bestand op dvd krijg, want ik zie net dat het 14Gb is:-) \r\nDus zal vemoedelijk een paar pixels terug moeten.\r\nIk heb er dus ook totaal geen verstand van, maar vond het wel leuk om er een keer mee te stoeien.\r\nHij is nu de 14GB aan het opslaan (duurt gewoon dik 15 min.) \r\nDaarna zal ik hem ook in een wat bruter formaat opslaan, want hij moet op 1 DVD (heb geen DL dvdbrander dacht ik.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...