Ga naar inhoud

adobe flash player


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Lukt het je om die Engelstalige site van Adobe te lezen ? Of die link met dat verwijdertool ? En heb dat verwijdertooltje gebruikt ?\n\nDaarna de installer gestart als Administrator zoals uitgelegd ?\n\nHeb je misschien dat [I]FlashInstall.log[/I] bestand gevonden ?\n\nVolgens mij is dit best wel op te lossen, ik denk gewoon dat er een oude versie op stond.
Link naar reactie
  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bijvoorbeeld.\r\nJe kan het bestand ook vanaf die USB stick naar een mapje op je harde schijf kopiëren, en van daaruit starten (met een rechtsklik en \'[I]Starten als... Administrator[/I]\').\r\n\r\nMaar zorg voordat je installeert dat bij je programma\'s / software de Adobe Flash player ActiveX weg is.\r\n\r\nEn... let op, op de site van Adobe kan je ook de versie voor Firefox (Mozilla browsers) vinden, maar die moet je dus [I]niet [/I]hebben. Die \'verkeerde\' versie heet ook iets anders, namelijk\r\n\'[I]Adobe Flash Player [B]Plugin[/B][/I]\'.\r\nJij hebt \r\n\'[I]Adobe Flash Player [B]ActiveX[/B][/I]\' \r\nnodig voor Internet Explorer.
Link naar reactie
Al zoekende op de computer heb ik alles wat ik van Adobe kon vinden verwijderd, cleanprogramma gedraaid en toen maar weer eens van de Adobe site gedownload en ..... tot m\'n verbazing werkt er ineens weer de Flashplayer. Vraag me niet waar het aan gelegen heeft maar hij doet het tot nu toe. Bedankt voor het intensief meedenken en misschien tot een volgende keer
Link naar reactie
Verrassend zeg. \'[I]Alles van Adobe verwijderd...[/I]\' dan vraag ik mij af wat, maar ja... Als het werkt werkt het.\n\nHet probleem van het niet kunnen vinden van mappen is denk ik wel makkelijk op te lossen, je moet hiervoor waarschijnlijk in de Verkenner onder \'[I]Extra - Mapopties - Weergave[/I]\' aanvinken dat je \'[I]Verborgen bestanden[/I]\' en \'[I]Beveiligde systeembestanden en mappen[/I]\' ook wilt weergeven. Anders zie je die ook niet bij je zoekresultaten.\n\nVanaf nu, omdat het een nieuwe versie is, zal de Adobe Flashspeler regelmatig controleren op een nieuwere versie, wat de oudere misschien nog niet deed. (Y)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[QUOTE=erikdenhouter;558386] .......... zal de Adobe Flashspeler regelmatig controleren op een nieuwere versie, wat de oudere misschien nog niet deed. (Y)[/QUOTE]\n\nKun je hem niet ergens zo instellen dat hij zelf updates doet op de achtergrond zonder dat je weer toestemming moet geven?\nTelkens althans op de gekste momenten, krijg je dat scherm om te updaten.\nOf misschien beter een alternatief waarbij je het programma zichtbaar naar je hand kunt zetten?
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;564114]Kun je hem niet ergens zo instellen dat hij zelf updates doet op de achtergrond zonder dat je weer toestemming moet geven?\n[B]Telkens althans op de gekste momenten, krijg je dat scherm om te updaten[/B].\nOf misschien beter een alternatief waarbij je het programma zichtbaar naar je hand kunt zetten?[/QUOTE]\n\nKijk eens naar de tijd van posten van dit bericht en jouw bericht ..... :p\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=564115#post564115[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;564116]Kijk eens naar de tijd van posten van dit bericht en jouw bericht ..... :p\n[URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=564115#post564115[/URL][/QUOTE]\nHad ik wel gezien hoor, oud.\nEn ik ben ook bij versie 10.2 maar krijg toch steeds die meldingen.\nKan komen dat ik nog wel eens wissel met IE en Firefox?
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;564121]Had ik wel gezien hoor, oud.\r\nEn ik ben ook bij versie 10.2 maar krijg toch steeds die meldingen.\r\nKan komen dat ik nog wel eens wissel met IE en Firefox?[/QUOTE]\r\nHoe bedoel je \'oud\' ?\r\n Ik postte dat één minuut na jouw post, met hetzelfde onderwerp.\r\n\r\nSchrijf het hele versienummer eens op, en zie na de volgende update van Adobe of je dan een nieuwere versie hebt gekregen, want bij mij werkte dat dus blijkbaar niet, al [I]leek[/I] het te updaten.\r\n\r\nDat jij al versie 10.2 hebt klopt, want jij hebt nog niet zo lang geleden een verse zelf gedownload en geïnstalleerd. Alleen via die auto-updates lijkt het niet goed te gaan, ik had nog versie 10.1.xx\r\n\r\nWisselen met IE en FF mag echt niks uitmaken.
Link naar reactie
@erik dacht dat je het bericht van 27 jan. bedoelde :confused:\n\nwaar zie ik dat versie nummer, want ik zie het programma zelf ook niet zomaar staan.?\n\nNa wat zoeken kom ik bij: zie plaatje\nZag alleen het update scherm met 10.2 en dat heb ik al vaak gezien. Nee ik bedoel natuurlijk niet als er een backup is terug gezet.\nHuidige versie is 10.2 - 152.32
Link naar reactie
In je softwarescherm, maar ik heb XP, geen W7 dus weet niet hoe dat er bij jou uit ziet:\r\nAdobe Flash Player ActiveX (= Internet Explorer)\r\nAdobe Flash Player Plugin (= Firefox)\r\nEn klikken op \"[I]Ondersteunende informatie[/I]\" voor het versienummer.\r\n\r\nDat tekstbestande wat je bijvoegde, daar snap ik even niets van. :confused:\r\n\r\nEn ja, die versie 10.2.152.32 is de laatste, als je die hebt noteer dat dan, en kijk na de volgende automatische update of dat verandert.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;564143]In je softwarescherm, maar ik heb XP, geen W7 dus weet niet hoe dat er bij jou uit ziet:\nAdobe Flash Player ActiveX (= Internet Explorer)\nAdobe Flash Player Plugin (= Firefox)\nEn klikken op \"[I]Ondersteunende informatie[/I]\" voor het versienummer.\n\nDat tekstbestande wat je bijvoegde, daar snap ik even niets van. :confused:\n\nEn ja, die versie 10.2.152.32 is de laatste, als je die hebt noteer dat dan, en kijk na de volgende automatische update of dat verandert.[/QUOTE]\nIn IE (ik heb 8) kan ik hem even niet vinden, Firefox wel.
Link naar reactie
Ook niet als \'[I]Shockwave Flash[/I]\' ?\n(Onder \'[I]Extra - Invoegtoepassingen beheren - Werkbalken en Extensies[/I]\')\n\n* In IE als \"[I]Shockwave Flash Object[/I]\", in mijn softwarescherm als \"[I]Adobe Flash Player ActiveX[/I]\".\n* In FF als \"[I]Shockwave Flash[/I]\", in mijn softwarescherm als \"[I]Adobe Flashplayer Plugin[/I]\".\n\nIk kan er ook niks an doen :rolleyes:, verwarrend gewoon \n\n[url=http://www.shockwave.com/help/faq_flashplayer.jsp#link1.7]\"What\'s the difference between the Flash and Shockwave Players?\n\nFlash and Shockwave Players are both free Web Players from Adobe. Together, they bring you the best rich media content on the Internet. Each has a distinct purpose. Flash Player delivers fast loading front-end Web applications, high-impact Web site user interaction, interactive online advertising, and short to medium form animation. Shockwave Player displays destination Web content such as interactive multimedia product demos and training, e-merchandising applications, and rich-media multiuser games. When you download Shockwave Player, it automatically includes Adobe Flash Player.\"[/url]\n\nAls die niet te zien is in IE dan moet je het zeker nog installeren voor IE:\n[url]http://get.adobe.com/nl/flashplayer/otherversions/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;564234]Ook niet als \'[I]Shockwave Flash[/I]\' ?\n(Onder \'[I]Extra - Invoegtoepassingen beheren - Werkbalken en Extensies[/I]\')\n\n* In IE als \"[I]Shockwave Flash Object[/I]\", in mijn softwarescherm als \"[I]Adobe Flash Player ActiveX[/I]\".\n* In FF als \"[I]Shockwave Flash[/I]\", in mijn softwarescherm als \"[I]Adobe Flashplayer Plugin[/I]\".\n\nIk kan er ook niks an doen :rolleyes:, verwarrend gewoon \n\n[URL=\"http://www.shockwave.com/help/faq_flashplayer.jsp#link1.7\"]\"What\'s the difference between the Flash and Shockwave Players?\n\nFlash and Shockwave Players are both free Web Players from Adobe. Together, they bring you the best rich media content on the Internet. Each has a distinct purpose. Flash Player delivers fast loading front-end Web applications, high-impact Web site user interaction, interactive online advertising, and short to medium form animation. Shockwave Player displays destination Web content such as interactive multimedia product demos and training, e-merchandising applications, and rich-media multiuser games. When you download Shockwave Player, it automatically includes Adobe Flash Player.\"[/URL]\n\nAls die niet te zien is in IE dan moet je het zeker nog installeren voor IE:\n[URL]http://get.adobe.com/nl/flashplayer/otherversions/[/URL][/QUOTE]\n\nInderdaad, daar staat hij in IE.\nIk kreeg gisteren weer die melding dus geïnstalleerd is nu versie 10.3.162.28 .\nHet heeft er ook mee te maken dat ik eerder niet wist dat je voor elke browser een eigen flashplayer moet hebben.\nZit dus 1x in de backup.\n\nWeet je ook of het programma zelf te openen is, ik bedoel om instellingen te veranderen zoals auto updates binnenhalen en installeren? \n\nBedankt weer voor het meedenken.;);)
Link naar reactie
Is dat wel Adobe Flash :confused:\n\n[url]http://www.adobe.com/software/flash/about/[/url]\nHier wordt je verteld welke versie je hebt, en ook welke beschikbaar zijn voor de verschillende systemen, maar daar staat [I]geen [/I]10.3.x.x bij... :shock:\n\nEen heleboel info wat ik zelf nog niet kende:\n[url]http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager.html[/url]\nRechtsklik op een filmpje om wat verder te komen, maar dat menu is pas sinds kort beschikbaar, vorige maand nog kreeg je bijna geen instelling te zien. Blijkbaar gaat het ineens snel met Flash.\n\nInstellingen gaan via een web-interface... en updates zijn in te stellen op het deelvenster \"[I]Algemene meldingsinstellingen[/I]\"
Link naar reactie
Wat een ellende zeg die Flash player voor IE.\nIk denk, zet even een backup terug om te kijken hoe het zit met IE.\nStaat dus geen Flash player op en als ik bijv Secret Story wl bekijken krijg ik ik weet net hoe vaak een scherm om te installeren, wat ik steeds doe, maar uiteindelijk telkens de foutmelding dat ik een oudere versie dan 10.1 moet gebruiken.\nGebruik ik 9, blijven die meldingen ook komen.\nGebruik ik de link voor IE ven je, geef ik uiteraard aan Win7 en voor IE, lijkt het goed te gaan.\nOpen je dan weer een filmpje, dan begint alles weer opnieuw.\nHeb ook een verwijder tooltje gebruikt.\nWie al dat spul bedenkt .............\nIk erger mij in hoge mate aan downloads op veel sites,: dat je ik weet niet wat aan moet klikken om eens te kunnen downloaden.\nOf denk je de goede te hebben is het weer een of ander scan programma.\nWaarom niet het downloaden direct onder de eerste de beste downloadknop zetten?\nZulke dingen wekken alleen maar afkeer op.\nIk heb er nu ook even de balen van, als ik wat wil zien doe ik het wel via Firefox.\n\nHet versienummer klopte wat hier boven staat, heb ik overgeschreven.\nNu niks flash player activex.
Link naar reactie
Ellende, en getier, ik ben het met je eens. En ik zelfs alleen zoekend, zonder verder een probleem met de player zelf te hebben.\n\nHet wordt verwarrender, let op:\ndie versie die jij hebt ( 10.3.162.28 ) is een soort beta (codename [B]Adobe Flash Player \"[I]Square[/I]\"[/B]) voor 64-bit browsers welke ook op 32-bit browsers zou moeten werken. (Dit kan de oorzaak zijn van de foutmelding door Secret Story).\nÉén van de problemen nog met deze versie is dat je het \'met de hand\' moet verwijderen, maar... daar is dan toch wel weer een tooltje voor:\n\n[url=http://download.macromedia.com/pub/labs/flashplayer10/flashplayer_square_p2_uninstall_win32_092710.exe]32-bit: Download the Flash Player \"Square\" for 32-bit Windows uninstaller[/url]\n[url=http://download.macromedia.com/pub/labs/flashplayer10/flashplayer10_2_p3_uninstall_win64_111710.exe]64-bit: Download the Flash Player \"Square\" for 64-bit Windows uninstaller[/url]\n\nDus dit tooltje uitsluitend gebruiken voor [B]Adobe Flash Player \"Square\"[/B], als het goed is die 10.3 versie, en opletten of je systeem 32- of 64-bit is.\nEn alle programma\'s die Flash zouden kunnen gebruiken eerst afsluiten.\n(En eventueel twee keer draaien....)\n\nIk heb deze (vaak tegenstrijdige) info hier vandaan:\n[url]http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10_square.html[/url]\n(Het tegenstrijdige zit er b.v. in dat de \"Square\" versie [B]10.3[/B].xx is volgens vele teksten, maar als je dan de Square via die link daar download, dan staat er weer [B]10.2[/B] in de bestandsnaam (P) )\n\nEn dan, als je niets met 64-bit Windows te maken hebt, of wel 64-bit Windows, maar een 32-bit Internet Explorer) installeer je via deze link:\n[url]http://get.adobe.com/nl/flashplayer/otherversions/[/url]\n\nEn... niet vergeten dat je Firefox wel werkt, dus als het je te veel wordt steek je je tong uit :-P\n\n\n\n(Ik krijg het idee :rolleyes: in een rookgordijn te zitten om MS Silverlight te pushen....)
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;564342]Als je een back up terug zet ,??? dan heb je toch ook alweer een verouderde flash player .:rolleyes::([/QUOTE]\nDat snap ik, maar dat is wel zo in Firefox, die wordt gelijk bijgewerkt.\nIn IE zit ie helemaal niet, niet zo heel erg, maar hij zat er wel in - uiteraard NA de BackUp - en om hem er nu weer in te krijgen geeft toch een probleem, krijg steeds de melding dat ik voor X64 een oudere moet hebben dan 10.1\nHeeft er wel in gezeten.\n\nDan denk je dat ie erin staat, maar dat is niet zo.\nDaarom zocht ik naar die Activex versie, idem het zelfde.\n\nIs er geen ander \"merk\" die je maar 1x hoeft te installeren en het zelfde werkt? :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...