Ga naar inhoud

Stotteren HD footage in Premiere


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hi!\r\n\r\nIk zoek een fatsoenlijke converter die mijn HD film, gefilmt met een canon eos 55d, kan converteren naar een bestand dat soepeler loopt in adobe premiere. Als ik het in een keer importeer stottert het beeld teveel. Ik heb Neoscene gehad en dit werkte perfect! Maar de trial periode is voorbij helaas. Ik heb al op google gezocht, maar vind daar heel veel troep.\r\n\r\nHopelijk kan iemand mij helpen
Link naar reactie
Zou zomaar kunnen dat de specificaties van je pc aan de krappe kant zijn. In dat geval kun je eigenlijk alleen converteren naar een niet-HD formaat om het gestotter echt kwijt te worden, maar da\'s waarschijnlijk niet wat je wil.\n\nWat je zou kunnen proberen is converteren naar niet-gecomprimeerde avi. Dat kost NOGAL wat GB\'s, maar dan hoeft je pc niet te rekenen om het beeld weer te geven.\n\nVermeld ook even de specificaties van je pc.
Link naar reactie
[quote]Wat je zou kunnen proberen is converteren naar niet-gecomprimeerde avi. Dat kost NOGAL wat GB\'s, maar dan hoeft je pc niet te rekenen om het beeld weer te geven.\r\n[/quote]\r\n\r\nDat zoek ik ja! omdat het ook goed ging op mijn laptop ... Het gaat gewoon om korte filmpjes. De echte lange films edit ik op de mac op school.\r\n\r\nmaar kan dit? En met welke software? \r\n\r\nThanks!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...