Ga naar inhoud

Win7 2x Program Files?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nvorige maand HP pc desktop gekocht en afgelopen weken software en bestanden overgezet.\r\nQ1 ik zie nu 2x Program Files in mijn directory\r\n-Program Files\r\n-Program Files (x86)\r\nWat heeft dit te betekenen?\r\n\r\nIk word ook regelmatig geconfronteerd met vervelende pop up over autorisaties... Iets met Admistrator Rights. Heb een handboek Windows 7 (P Kassenaar) gekocht maar zie in index niet \'machtigen\' of Administrateur\'\r\n\r\nTekst van zo\'n pop is bv U DIENT DOOR IEDEREEN GEMACHTIGD TE WORDEN OM WIJZIGINGEN AAN DIT BESTAND TE KUNNEN AANBRENGEN\r\n???\r\n\r\nZo heb ik een database en heb ik dit weekend op mijn laptop gewerkt aan wijzigingen; de .dbf file heb ik met mijn usb stick op de pc gezet - maar mijn werk lijkt voor niks want hoewel de dbf file in de directory staat en met rechtermuisklik in eigenschappen voor deze map MAKER EIGENAAR heb veranderd in Admistrator zie ik mijn wijzigingen niet terug als ik de applicatie start #&%#!!\r\n\r\nIk ben de enige werker op deze pc; en nieuwe pc en heb het al weer helemaal gehad met al die security dingen...\r\nWie helpt me verder op weg?\r\nDank alvast.
Link naar reactie
Program Files is de nieuwe programma omgeving in een 64-bit systeem.\nProgram Files (x86) is de omgeving waar de 32-bit software wordt geinstalleerd.\n\nHetzelfde verschil kom je tegen in de Windows map.\nDaar staat System32 en SysWOW64, met dit verschil dat de nieuwe programmatuur staat in System32 en de oudere geinstalleerd wordt in SysWOW64.\nSysWOW64 staat hier voor Windows On Windows, dus oudere windows programmatuur op een 64-bit systeem.\n\nDit is kort door de bocht de uitleg ervoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...