Ga naar inhoud

Film te lang


Aanbevolen berichten

Je kunt dit converteren naar NTFS (zie bijvoorbeeld [url]http://www.binaries4all.nl/ntfs/[/url]).\n\nLet wel op dat je die externe schijf dan niet meer kunt gebruiken op een computer ouder dan XP.\n\nEn hoewel het niet nodig is om een backup te maken, zou ik dat toch doen voordat je die schijf converteert naar NTFS. Normaal gesproken gaat het converteren gewoon goed en blijft je data behouden, maar stel dat de stroom uitvalt of wat dan ook en je bent alles kwijt.
Link naar reactie
Het converteren op zicht duurt volgens mij niet zo lang. Het maken van een backup wellicht wel.\nHet risico dat het mis gaat is heel klein, dus je kunt overwegen om alleen dingen die je niet opnieuw zou kunnen downloaden te backuppen.\n\nDVDShrink is bedoeld om dvd-9 te verkleinen tot dvd-5 formaat. Dus als je de film wilt verkleinen en dat geen dvd-formaat is, zul je toch een ander programma moeten overwegen. Zelf gebruik ik virtualdub om videobestanden om te zetten, maar gezien de complexiteit van dat programma is het niet direct een aanrader.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;555580]Let wel op dat je die externe schijf dan niet meer kunt gebruiken op een computer ouder dan XP.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nHerstel: Let wel op dat je die externe schijf dan niet meer kunt gebruiken op een computer ouder dan Windows 2000 (hoewel ik niet weet of zelfs NT3.51 en NT4 er mogelijk nog mee overweg kunnen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...