Ga naar inhoud

cd bakken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Johannes1903;555943]Waarom komt het bovenstaande nu weer hier terecht?? \n\nIk snap het cd-r of -rw verhaal wel, alleen niet het cd+r verhaal niet (of was het nu alleen dvd+r/dvd+rw?) Ik heb het laten uitleggen in de winkel, maar het ging mijn ene oor in en het andere oor uit![/QUOTE]\nJe bedoelt mijn verhaal hierboven ? Ik weet niet wat jij weet en niet weet. Ik weet wel dat je een probleem hebt waarbij er een verschil is tussen -R en -RW omdat RW\'s het vaak wel doen, maar -R niet. \n\nOver +R heb je heb nog niet gehad, dus ik dacht een verschil aan te geven tussen -RW en -R.\n\nZover ik nu weet bestaat er geen CD+R (of CD+RW), wel de DVD+R\n\nEdit:\nOh... al veel reacties... moet ff lezen.\n\n(En ik had niet over \'[I]moeders moet koken[/I]\' heen gelezen hoor :$ )\n\n\n(DVD)+R en -R zijn verschillende formats, en als je brander alleen één aankan, moet je alleen die ene schijf kopen.\nMaar de meeste moderne branders kunnen inmiddels beide aan.\n\n(Voor regenachtige avonden: [url]http://www.myce.com/article/Why-DVDRW-is-superior-to-DVD-RW-203/[/url] )
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;555953]Maar dan kom ik in \'Mijn documenten\' terecht! :confused::confused::confused:[/QUOTE]\r\nDat venster waarin je nu navigeert IS de Verkenner.\r\n\r\nEn als je \'[I]Deze computer[/I]\' opent... dan heb je daarmee ook een Verkenner-venster open.\r\n\r\nZoek naar een icoontje van een [I]gele map met een blauw vergrootglas[/I] er overheen, meestal op je bureaublad. Of in je Start-menu. Is ook de Verkenner.\r\nOf type in Help/zoeken/starten: [B]explorer\r\n[/B]\r\n\r\n(Zie je wel :(, ik had reacties eerst moeten lezen... alle antwoorden zijn al gegeven en begrepen)
Link naar reactie
Voor muziek zou je ook de Mediaspeler kunnen gebruiken, die heeft een tab \'[I]Branden[/I]\'.\nVoor foto\'s (dus gewone bestanden) kan je het zoals je al deed met de Verkenner doen, maar lees dan eerst de Windows Help met de zoekterm \'[I]branden[/I]\'.\n\nVoor een combinatie van taken en mogelijkheden kan je beter een apart brandprogramma installeren, maar ja, ook wel eerst Help gebruiken, want het gaat niet helemaal vanzelf.\nEen hele lijst met freeware brandprogramma\'s:\n[url=http://www.howtofixcomputers.com/forums/windows-xp/dvd-burning-software-109412.html#post439640][U]CD/DVDBurning Freeware[/U][/url]\n\n[B]\"[/B]Easy to use ones seem to be : \nBurn4Free\nBurnatonce\nCdBurnerXP Pro\nDeepBurner Free\nFree EasyBurner\nFinalBurner\nExpressBurn.[B]\"[/B]\n\n\n(CdBurnerXP Pro is de enige die ik een tijdje met succes gebruikt heb.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...