Ga naar inhoud

mappen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

goedemiddag,\r\n\r\neen paar maandjes geleden is in mijn :C schijf, de enigste schijf in mijn computer een map onstaan met een slotje er op genaamd : (b50419d7ce753f8c75a68b3c9fe2) ik heb geen idee wat het is? ik heb hem toen geopend en werd er niks wijzer op..\r\n\r\nnu vandaag heb ik er 2, waar een slotje op zit ook met zulke rare namen..\r\n\r\nkan iemand mij vertellen wat ik hiermee kan doen?? ik vind het maar vreemd die mapjes...\r\n\r\nen zou iemand mij kunnen vertellen wat ik met micorsoft visual C++ kan doen?? er staat een 2005 versie, maar allerlij verschillende, en er staan een paar 2008 versies ?? kan iemand mij vertellen of ik dat kan verwijderen, of persee moet laten staan.. de programma zeggen mij niks en heb het ook niet geinstalleerd..\r\n\r\nMvg. Ricardo
Link naar reactie
hey edmoor,\r\n\r\nik heb de namen veranderd, en kon ze nou ineens ondanks dat er een slotje opzit openen..\r\n\r\ner staat in het mapje een bestandje genaamd MRT, ik heb het geopend, het blijkt een programmatje te zijn ofzo? het geeft aan dat je daar mee schadelijke bestanden kan opzoeken en kan verwijderen.. druk ik volgende, en dan krijg ik de keuzen naar snelle scan, volledige scan enz..\r\n\r\nMvg. Ricardo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...