Ga naar inhoud

studio 14 bestanden branden met nero


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al jaren pinnacle studio en als ik dan in stap 3 [film maken] bestand aanklik en dan render kreeg ik in studio 10 altijd video TS [bup, vob, ifo,] bestanden die ik probleemloos kon branden in nero, nu in studio 14 [windows 7 en nero 10 ] heb ik al verschillende instellingen geprobeerd maar krijg geen een keer die video TS bestanden meer zodat ik ze in nero kan branden\r\nKan iemand mij zeggen of ik in studio 14 iets verkeerd doe of in nero b.v.d.\r\n\r\ngr willie
Link naar reactie
Als je kiest voor mpeg2 volgens de dvd normen ,,dan kun je met de juiste nero versie daar altijd een video/dvd van maken.\n \nDe optie om er metteen een dvd van te maken zal vast ook wel aanwezig zijn.\nOok zit bij pinnacle een handleiding van ruim 400 pagina´s ,,daar zal ook wel het een en ander in beschreven staan.(een pdf file ,en anders is die te downlaoden bij pinnacle)
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;553760]Als je kiest voor mpeg2 volgens de dvd normen ,,dan kun je met de juiste nero versie daar altijd een video/dvd van maken.\r\n \r\nDe optie om er metteen een dvd van te maken zal vast ook wel aanwezig zijn.\r\nOok zit bij pinnacle een handleiding van ruim 400 pagina´s ,,daar zal ook wel het een en ander in beschreven staan.(een pdf file ,en anders is die te downlaoden bij pinnacle)[/QUOTE]\r\n\r\noke bedankt, ik ben vanmorgen nog even nero ingedoken en het is me gelukt met nero vison en eerst deed ik het altijd met nero express en de optie om er meteen een dvd van te branden was me al eerder gelukt maar als je gewend bent om het via video TS te doen want dan staat de film gerenderd en al klaar voor als je meerdere exemplaren later nog wil branden \r\nmocht je ooit nog iets tegenkomen i.v.m. mijn vraag zou ik er graag iets over horen b.v.d. \r\n\r\ngr willie
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;553757]Waarom brand je niet gelijk vanuit pinnacle? Als het toch naar dvd moet, lijkt me dat wel zo makkelijk.\r\n\r\nVerder kan ik eigenlijk alleen maar zeggen: loop alle opties nog eens rustig na. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo\'n optie er niet meer in zit.[/QUOTE]\r\n\r\nik had bij help gekeken in pinnacle maar kwam niks tegen over dit onderwerp\r\n\r\ngr willie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...