Ga naar inhoud

Beschadigde bestanden redden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een DVD van de SIM\'s liggen welke enkele bestanden niet kan lezen.\r\nDe melding is:Kan geen bestanden van het bronbestand of op de schijf lezen.\r\nGeprobeerd om de DVD naar de pc te copieren en vandaar uit de installatie starten, maar ook dan komt deze melding terug.\r\nBlijkbaar is de schijf beschadigd en kan de bestanden objects08.package en de 09 package niet meer lezen.\r\n\r\nHet gaat maar om enkele bestanden welke blijkbaar onleesbaar zijn.\r\nDit zijn de bewuste bestanden;\r\nD:\\Base\\TSData\\Res|Sims3D\\objects 08.package, het zelfde geld voor 09 package.\r\n\r\nIk weet dat er programma\'s zijn die dit toch kunnen lezen en zoveel mogelijk bestanden proberen te redden, allen ik mben de naam van dit programma(s) vergeten.\r\nKunnen jullie mij misschien op het goede spoor zetten?\r\n\r\nVeel dank hiervoor !!!!!!!!!!
Link naar reactie
Kijk of je een sims iso kunt downloaden van de zelfde versie en maak een nieuwe CD/DVD en gebruik de sleutel van de orginele CD/DVD( dit antwoord kreeg ik rechtstreeks van Microsoft toen mijn Windows XP DVD naar %&^ was).\n\nHaal eventueel even je DVD speler uit de PC en maak met een paperclip de lade open verwijder de voorkant van de lade open de bovenkant van de DVD speler en blaas met een bus perslucht de binnenkant schoon, het kan ook met een nieuwe penseel door even over de kop van de lazer te gaan(ik doe dit zelf al jaren met al mijn dvd/cd spelers en die van de buren links, rechts voor en achter en de rest van het dorp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...