Ga naar inhoud

Cardreader werkt niet ACER X3200


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ten eerste een opmerking...\r\n\r\nIk heb vóór ik mijn vraag stelde eerst de zoekfunctie gebruikt, maar wat is het moeilijk zoeken als topicstarters niet beginnen met een duidelijke vraagstelling.\r\n\r\n\r\nEnkele kreten ~\r\n\r\n[I]Computer doet vreemd[/I]\r\n[I]Ik heb jullie hulp nodig[/I]\r\n[I]Help[/I]\r\n\r\n[B][U]Aanklikken zonder te weten of ik er iets aan heb, en onnodige belasting voor de server.[/U][/B]\r\n\r\nVandaar dat ik ook geen oplossing heb kunnen vinden...\r\n\r\n---\r\n\r\nMijn Cardreader doet het niet (meer), en is ook niet te vinden of te zien bij apparaatbeheer.\r\n\r\nHeeft het altijd gedaan onder Vista 32 en Windows 7 32/64\r\n\r\nMeerdere keren een verse installatie\r\n\r\nHeb de Bios gereset via de batterij\r\n\r\nBios geupdate\r\n\r\nSysteem stroomloos gemaakt\r\n\r\nKabeltje los getrokken van de cardreader (SD) en weer terug geplaatst\r\n\r\nAnder merk SD kaartje geprobeerd\r\n\r\nKaartje eerst geformateerd op de PC van mijn vriendin\r\n\r\nSysteemscanner ziet hem ook niet\r\n\r\nIk weet het niet meer :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;552200]Bedoel je hiermee een verse Windows installatie?\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nJa, en van te voren een complete HD format.\r\n\r\n[QUOTE=FooBar;552200]In dat geval ontbreekt waarschijnlijk de driver voor de cardreader.\r\nEven downloaden op de website van Acer en installeren[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik gedaan, zovwel via Acer als via de N-Vidia website maar nada :confused: En hij heeft het altijd gedaan, en ik doe wel eens vaker een verse installatie. Dan hoefde ik ook nooit apart een driver te installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;552284]Probeer eens alle drivers voor jou pc te downloaden en te installeren bij Acer. Vooral een chipsetdriver kan zoiets i.c.m. de driver voor de cardreader oplossen.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nAllemaal gedaan.\r\n\r\nHet lijkt wel een conflict met iets en ik las dat ik wat in het register moet veranderen, maar dat lukte me niet.\r\n\r\n:confused: :confused: :confused:
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...