Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Ten eerste een opmerking...\r\n\r\nIk heb vóór ik mijn vraag stelde eerst de zoekfunctie gebruikt, maar wat is het moeilijk zoeken als topicstarters niet beginnen met een duidelijke vraagstelling.\r\n\r\n\r\nEnkele kreten ~\r\n\r\n[I]Computer doet vreemd[/I]\r\n[I]Ik heb jullie hulp nodig[/I]\r\n[I]Help[/I]\r\n\r\n[B][U]Aanklikken zonder te weten of ik er iets aan heb, en onnodige belasting voor de server.[/U][/B]\r\n\r\nVandaar dat ik ook geen oplossing heb kunnen vinden...\r\n\r\n---\r\n\r\nMijn Cardreader doet het niet (meer), en is ook niet te vinden of te zien bij apparaatbeheer.\r\n\r\nHeeft het altijd gedaan onder Vista 32 en Windows 7 32/64\r\n\r\nMeerdere keren een verse installatie\r\n\r\nHeb de Bios gereset via de batterij\r\n\r\nBios geupdate\r\n\r\nSysteem stroomloos gemaakt\r\n\r\nKabeltje los getrokken van de cardreader (SD) en weer terug geplaatst\r\n\r\nAnder merk SD kaartje geprobeerd\r\n\r\nKaartje eerst geformateerd op de PC van mijn vriendin\r\n\r\nSysteemscanner ziet hem ook niet\r\n\r\nIk weet het niet meer :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=Bierbraker;552179]Meerdere keren een verse installatie[/QUOTE]\r\nBedoel je hiermee een verse Windows installatie?\r\nIn dat geval ontbreekt waarschijnlijk de driver voor de cardreader. Even downloaden op de website van Acer en installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=FooBar;552200]Bedoel je hiermee een verse Windows installatie?\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nJa, en van te voren een complete HD format.\r\n\r\n[QUOTE=FooBar;552200]In dat geval ontbreekt waarschijnlijk de driver voor de cardreader.\r\nEven downloaden op de website van Acer en installeren[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik gedaan, zovwel via Acer als via de N-Vidia website maar nada :confused: En hij heeft het altijd gedaan, en ik doe wel eens vaker een verse installatie. Dan hoefde ik ook nooit apart een driver te installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Probeer eens alle drivers voor jou pc te downloaden en te installeren bij Acer. Vooral een chipsetdriver kan zoiets i.c.m. de driver voor de cardreader oplossen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 [QUOTE=Niekie30;552284]Probeer eens alle drivers voor jou pc te downloaden en te installeren bij Acer. Vooral een chipsetdriver kan zoiets i.c.m. de driver voor de cardreader oplossen.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nAllemaal gedaan.\r\n\r\nHet lijkt wel een conflict met iets en ik las dat ik wat in het register moet veranderen, maar dat lukte me niet.\r\n\r\n:confused: :confused: :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2010 In feite hangt zo\'n ding aan een USB poort. Ga naar apparaatbeheer, verwijder daar alle USB devices en start opnieuw op. Misschien dat Windows hem dan vanzelf weer herkent.\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 [QUOTE=Niekie30;552416]In feite hangt zo\'n ding een een USB poort...[/QUOTE]\r\nMeestal zijn het 4 stations na herkenning, dus in de cardreader zelf zal een soort van USB hub zitten. Mocht het herinstalleren van het USB spul niet werken dan denk ik dat die hub (lees: cardreader) defect is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Kun je hier iets mee ? [url]http://downloadnew.org/software/acer-x3200-card-reader-driver/[/url]\n\nTrouwens ... Heeft Windows na het af- en aankoppelen van de cardreader wel gemeld : \"Nieuwe hardware gevonden\" ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Heren, en mischien een dame,\r\n\r\nDank voor jullie suport, maar het lijkt er op dat de cardreader overleden is :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Is niet zo duur...\r\n\r\nZorg wel als je een andere koopt dat deze SDHC ondersteunt, en niet alleen SD, want dan heb je een oude ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2010 Hij pakt(e) ze allebij Erik\r\n\r\nEn anders maar een apart USB kabeltje om de camera uit te lezen :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2011 Heren en dames,\r\n\r\nIn mijn XP tijd had ik een gelijkwaardig probleem, want daar deed de cardreader het alleen als ik eerst een service-pack installeerde. Welk pack weet ik zo niet meer...\r\n\r\nZou dit probleem hetzelfde kunnen zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Beetje laat, maar ik denk het niet. Als het eerst wel werkte onder je huidige Windows moet het nog werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen