Ga naar inhoud

HTML versus MHTML


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik werk nu met Windows 7 Ultimate.\r\n\r\n\r\nEen webpagina sla ik op enkel en volledig. In WXP kon ik aan het pictogram duidelijk verschil zien tussen HTML en MHTML. Nu zie ik twee witte pictogrammen. Wat kan ik daar aan doen? Je moet toch veel sneller verschil kunnen zien!\r\n\r\nIk dacht vanmiddag aan het het feit dat je de bestanden moet/kunt openen met een standaard programma.\r\n\r\nHTML is volledig en maakt een file en map aan\r\nMHTML is enkel bestand \r\n\r\nWat zijn dan de standaard programma\'s waarmee je deze opent. Als dit de oorzaak is, moet ik het wel ineens goed doen! \r\n\r\nIk open ze allebei met IE8 en ik zie nog geen verschil in de pictogrammen.\r\n\r\nLet wel. Vraag staat ook op een ander forum.
Link naar reactie
Bedankt voor je tip. Ik kan het werkelijk niet geloven. Ik moet overschakelen van XP naar W7, maar ik ben dag en nacht bezig met alles wat niet klopt of anders is. Knap waardeloos. Waar is Microsoft in Godsnaam mee bezig?\r\n\r\nBij Microsoft moeten ze wel blind zijn als je niet kunt zien dat twee verschillende files dezelfde pictogram hebben!
Link naar reactie
Tja, aan de andere kant maakt het voor de gemiddelde gebruiker niet uit dat die twee bestandstypen hetzelfde pictogram hebben: beide worden geopend in Internet Explorer en dat is voor de meeste mensen genoeg informatie.\n\nMaar het eenvoudig kunnen wijzigen van een pictogram hadden ze er wat mij betreft best in mogen laten zitten.
Link naar reactie
Slaap dan rustig verder! Als je dat nog niet ziet dan vraag ik me af wat jullie met de pc doen. Een MHTML is een kopie (bestaat uit één deel). Een HTML is een koppeling en een map. Als je gaat kopiëren of verplaatsen dan moet je toch snel het verschil kunnen zien aangezien ze dezelfde naam hebben! Je moet weten welke je kopieert/verplaatst of verwijdert.\r\n\r\nEn als jij nog geen probleem bent tegengekomen dan durf ik rustig te stellen dat je niets hebt uitgevoerd! Dan kom je ook niets tegen.
Link naar reactie
Als ik me niet vergis neemt Win7 een bij een html-bestand horende map bij kopieren automatisch mee. Ik weet zeker dat \'ie dat doet bij verwijderen, of dat bij kopieren ook zo is mag je zelf even proberen.\n\nJe kunt trouwens ook naar de bestandsextensie kijken om te zien waar je mee te maken hebt. Dat doe ik altijd als ik wil weten wat voor een bestand iets is.
Link naar reactie
[ATTACH]15600[/ATTACH]Het heeft geen zin om zo verder te discussiëren, ik weet heus wel waar ik mee bezig ben en natuurlijk gooit ie bij verwijdering van de koppeling de map er ook af en omgekeerd. Maar ik moet snel zien wat ik verwijder en je kunt het niet zien. Ja, naar de bestandsextensie kijken is een optie maar is niet erg praktisch!\r\n\r\nOverigens heb ik het programma geïnstalleerd en alles is zeer eenvoudig. Nieuw pictogram ingesteld > Opslaan in register > desnoods pc opnieuw opstarten. Helpt allemaal niets. Blijft bij het oude, twee gelijke blanco pictogrammen.\r\n\r\n[ATTACH]15600[/ATTACH]\r\nZeg mij welke je nu moet hebben! Het vreemde is dat toen ik de afbeelding uploade nog in het scherm zat waar deze bestanden staan en toen hadden ze wel de juiste pictogram. Ra, ra, hoe kan dat!\r\n\r\nIk geef het op! Het is een vieze vuile rotstreek van Microsoft. Ik ben nu al de hele avond bezig ook in het register en krijg het niet voor elkaar. Windows 7 is een waardeloos programma en ik zou niemand willen adviseren dit te kopen. Je komt niet meer toe aan je normale werk maar je moet dag in dag uit en \'s nachts doorwerken aan de problemen van het programma. Blijf bij XP, nogmaals blijf bij XP. Windows 7 is één grote ellende.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;551239]Slaap dan rustig verder! Als je dat nog niet ziet dan vraag ik me af wat jullie met de pc doen. Een MHTML is een kopie (bestaat uit één deel). Een HTML is een koppeling en een map. Als je gaat kopiëren of verplaatsen dan moet je toch snel het verschil kunnen zien aangezien ze dezelfde naam hebben! Je moet weten welke je kopieert/verplaatst of verwijdert.\r\n\r\nEn als jij nog geen probleem bent tegengekomen dan durf ik rustig te stellen dat je niets hebt uitgevoerd! Dan kom je ook niets tegen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp je frustraties, maar voorlopig stel jij de vragen en probeert Dutch jou te helpen. Ik zie ook dat je vaker vragen stelt op het forum.\r\nDat geeft niets en is alleen maar goed, maar iemand die je probeert te helpen bejegen je hier op een onwaardige manier. \r\nJou zie ik meer vragen stellen dan antwoorden geven. Dutch zie ik meer antwoorden geven en geen vragen stellen. Bepaal zelf wie eventueel niets uitvoert.\r\nEn zoals Foobar al opmerkt: Voor de normale gebruiker speelt dit geen rol. Voor jou dan toevallig wel.\r\nMet nieuwe programma\'s veranderen dingen, daar moet je mee leren leven, anders blijf je toch Windows 95 gebruiken.\r\n\r\nSorry ik kon het niet laten te reageren.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...