Ga naar inhoud

hardnekkig aanmeldscherm


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\nsinds enige tijd verschijnt het opstarten van Windows Vista allereerst een hardnekkig aanmeldscherm VanWindows Live Messenger waarbij gebruikersnaam en wachtrwoord moeten worden ingevuld. Dit is nogal vervelend omdat ik van deze dienst helemaal geen gebruik maak. Ik heb gezocht onder Configuratiescherm/Programma\'s verwijderen maar kon het daar niet vinden, het zal wel ergens anders verstopt zitten. Weet iemand hoe ik me van dit brutaaltje kan ontdoen?\r\nDank alvast\r\nJetze|an
Link naar reactie
Beste mensen, hartelijk dank voor jullie adviezen, het is precies zo gegaan als jullie aangaven. \r\nDit geeft me moed het volgende ook nog aan jullie voor te leggen:\r\nVlak na het opstarten krijg ik de melding dat er iets niet meer werkt en verschijnt het scherm \"Probleemrapporten en Oplossingen\". Via een link op dit scherm wordt ik naar Windows Update getransporteerd waar me de melding wacht dat er een balangrijke update geïnstalleerd moet/kan worden. Na het klikken op \"doorgaan\" komt het scherm met de voortgang van de download. Helaas komt dat niet verder dan 0% zodat de belangrijke update werkeloos blijft liggen.\r\nZouden jullie hiervoor ook een oplossing weten?\r\nDank alvast\r\nJetzeJan
Link naar reactie
Vista.... jawel.\r\nAls het service pack 1 is, kan het wel een paar uur (4 ofzo) duren voor die update erop staat. En inderdaad wel een uurtje duren voor hij aangeeft dat hij gaat draaien.\r\nServicepack 2 gaat iets minder langzaam, maar trek ook daar maar 2 uur voor uit.\r\nEn nou heb ik nog een vrij snelle i-net verbinding.\r\nAls je met rechts op \"deze computer\" drukt en je kiest \"eigenschappen\" kan je in het schermpje zien of je sp 1 of sp2 al hebt.\r\nOok gewone updates duren bij Vista onwijs lang.\r\nGeduld is dus een schone zaak.\r\nIk liet Vista pc\'s/laptops altijd gewoon een nacht of een dag aanstaan voor de updates.\r\nDaarna heb ik een keer de service packs opgehaald en doe het dus vanaf de NAS en dat werkt perfect.\r\n(duurt ook nog wel een ruim uurtje voor sp1 erop staat hoor.\r\n\r\nEn!!!!! zet de pc niet uit, als er op het scherm staat. \"Updates bijwerken, schakel de pc niet uit!! want dan heb je vaak een best groot probleem.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...