Ga naar inhoud

domeinnaam verkopen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

domeinnaam verkopen\r\nik heb een domeinnaam en die wil ik verkopen\r\nik ben geen bedrijf maar een particulier\r\nwaar kan ik deze verkopen \r\nte weten \r\n-het bedrijf regel voor mij de verkoop\r\n-het bedrijf regel de betaling\r\n-het bedrijf regel de afhandeling en de omzetting naar de nieuwe eigenaar\r\n-te weten, als een bedrijf een deel van mijn winst berekend als kosten voor zijn bemiddelling, is dat GEEN probleem\r\nenig idee?
Link naar reactie
Hahahahaha, ja het zal wel Sedo zijn, daar heb ik er ook een aantal maar Sedo doet niks hoor. Alleen als je via Sedo verkocht (dus iemand doet een bod aan jou via Sedo) mag je aan Sedo een redelijk percentage betalen.\r\n\r\nMaar wat dacht je dat jouw domeinnaam zou opbrengen?\r\nHij moet al heel speciaal zijn om er iets mee te kunnen verdienen.\r\n\r\nEn als dan ook nog het hosting bedrijf alles voor je moet regelen? Wat dacht je dat een personeelslid kost wat dit moet gaan doen en een uurtje werk? Dat kost vermoedelijk al meer dan jouw domeinnaam.\r\n\r\nOf hij moet, zoals gezegd, al heel speciaal zijn. Je kunt me eens een pm sturen met de naam. Maar als het een gewone domeinnaam is kun je hem zelf op bijv. sitedeals verkopen en mag je blij zijn als je er 10 euro voor krijgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...