Ga naar inhoud

Bij opstarten geen acountkeuze


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, \r\n\r\nIk heb een pc met w7 ultimate, maar telkens als k heb opstart dan start ie meteen het account van mijn ouders op en moet k me afmelden en mijn eigen account laden. \r\n\r\nWeet iemand hoe ik kan zorgen dat bij het opstarten een scherm komt waar ik op een account moet klikken en mijn w8woord in moet geven?\r\n\r\nIk heb zelf een beetje gekeken maar k kan het niet vinden\r\n\r\nmvg jelle
Link naar reactie
Wat je noemt is niet echt normaal. Zodra je op een Windows 7 pc een tweede account aanmaakt komt het (ongeacht wel of geen wachtwoord) met een scherm, waar je kan kiezen, met welk account je wilt werken.\nIk zou even kijken wie van de accounts als beheerder/administrator staat aangemeld en dan de andere verwijderen. Maak wel eerst een backup van alle belangrijke bestanden,\nNa het verwijderen, start je opnieuw op. Als er geen ww is ingesteld loopt tie helemaal door naar Windows. Daar maak je 1 nieuw account aan en dan moet het werken.\n\nNiek
Link naar reactie
Lijkt erop dat hij op automatisch inloggen staat\n\nOnder je ouders account\nDruk op Windows toets + R voor het uitvoeren scherm\nToets in: control userpasswords2, en druk op enter\nZet het vinkje bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken\nklik op ok, om het venster te sluiten.\n\nAls het goed is zal de computer niet meer automatisch inloggen
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;548554]Wat je noemt is niet echt normaal. Zodra je op een Windows 7 pc een tweede account aanmaakt komt het (ongeacht wel of geen wachtwoord) met een scherm, waar je kan kiezen, met welk account je wilt werken.\r\nIk zou even kijken wie van de accounts als beheerder/administrator staat aangemeld en dan de andere verwijderen. Maak wel eerst een backup van alle belangrijke bestanden,\r\nNa het verwijderen, start je opnieuw op. Als er geen ww is ingesteld loopt tie helemaal door naar Windows. Daar maak je 1 nieuw account aan en dan moet het werken.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nJa, maar er zijn 2 admin accounts, die van mij, en die van mijn ouders. Daar staan wachtwoorden op. Als ik het gebruikersaccount weghaal kan de rest er niet op zonder wachtwoord. Ik denk dat het probleem is dat de man die de pc heeft gemaakt het zo heeft ingesteld dat hij automatisch op het gebruikersaccount inlogd. \r\n\r\nmaar wat ik denk ik wel kan doen is dat account verwijderen en een nieuw gebruikersaccount maken, dan werkt het vast wel. \r\n\r\nJelle
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;548631]daar helpt een wachtwoord niet tegen\r\n\r\n geef hem dan later de simpele gebruikers rechten, dus eerst alle accounts volledige toegang geven.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nNee maar ik bedoel dat hij met gebruikersrechten niks kan downloaden en instaleren zonder mijn toestemming daar werkt een w8woord niet tegen nee maar k vind het wel een gekut dat je eerst een bomgeld moet betalen voor w7 ultimate en het dan zo raar doet. \r\n\r\nMaar hoe bedoel je dan dat ik eerst alle accounts admin regten moet geven?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;548636]Nee het ligt vast niet aan Windows\r\n\r\nde manier waarop het geinstalleerd is zal mede de oorzaak zijn\r\n\r\n Kun je geen verse installatie doen , heb je de DVD van Windows.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nJa maar dan moet ik dat wel zaterdag doen, nu heb ik hem nodig voor school. Kan het niet zijn dat het aan de hardware ligt?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;548640]Normaal gesproken niet. Vast niet.\r\n\r\nWat is het voor Computer\r\n\r\n wat zit er in ???[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHet is volgens mij wel een aardige. \r\n\r\nEen amd phenom ii x4 965 processor \r\neen asus m4n78 pro moederbord \r\nnvidia geforce gts 250 videokaart\r\n4 gb werkgeheugen\r\n\r\nZo genoeg, voor de rest weet ik niet veel meer uit mijn hoofd. Volgens mij moet hij w7 ultimate makkelijk kunnen draaien. Hij is supersnel enzo dus daar ligt het geloof ik niet aan.
Link naar reactie
[quote=Marc H;548558]Lijkt erop dat hij op automatisch inloggen staat\n\nOnder je ouders account\nDruk op Windows toets + R voor het uitvoeren scherm\nToets in: control userpasswords2, en druk op enter\nZet het vinkje bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken\nklik op ok, om het venster te sluiten.\n\nAls het goed is zal de computer niet meer automatisch inloggen[/quote]\n\n\nDit al geprobeert?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...