Ga naar inhoud

Partitie's opdelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een klein probleempje.\r\nMet het programma \'EASEUS Partition Master 4.1.1 Professional Edition\' heb ik een paar maanden geleden mijn 500GB harde schijf in 3 partitie\'s opgedeeld. ( WINDOWS, DATA en DATA 2 )\r\n\r\nNu wil ik graag bij DATA 2 meer ruimte.\r\nNou is het probleem als ik DATA verkleind heb, kan ik deze vrij gekomen ruimte niet bij DATA 2 voegen. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reactie.\n@Couch_potato, ik snap niet helemaal wat u bedoelt.\n@Niekie30, de vrijgekomen ruimte kan ik helaas niet opnieuw verwijderen, of ik moet iets verkeerd doen....\nHet is trouwens wel mogelijk om van de WINDOWS partitie ruimte te halen, en deze bij DATA 2 te voegen, maar dit was niet de bedoeling.\nIk heb even een printscreen gemaakt, misschien is het dan wat duidelijker.\n[IMG]http://i226.photobucket.com/albums/dd107/jong-a-pin/Partities.jpg[/IMG]
Link naar reactie
Hoe heb jde DATA verkleind? Ik vermoed dat je er ruimte achter gemaakt hebt, en dat is nooit toe te voegen aan een partitie, die ervoor ligt. Je moet DATA verkleinen door er ruimte voor te maken. Daarna zou het aan DATA2 toegevoegd moeten kunnen worden.\n\nAls je er helemaal niet uit komt, zou je d: geheel kunnen verwijderen. De bestanden passen makkelijk even op de c: schijf. Daarna kun je e: vergroten en d: opnieuw aanmaken. De hele operatie gaat waarschijnlijk sowieso een stuk snelelr, als je d: (tijdelijk) leeghaalt.\n\nEaseus laat geen partities zien maar alleen (logische) schijven. Vandaar dat dat niet helemaal duidelijk wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...