Ga naar inhoud

SD HC 32Gb kaart


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een SD HC 32Gb class 6 kaartje, er staan nog beelden op die ik kan lezen en kopieren naar mijn computer.\r\nProbleem is dat ik dit kaartje niet meer kan gebruiken in mijn camera, niet meer kan beschrijven en ook niet kan formateren.\r\nHet ziet er naar uit alsof het software matig op slot zit.\r\nIk heb reeds van alles geprobeerd maar het probleem is nog steeds niet opgelost.\r\n\r\nKan iemand mij helpen?
Link naar reactie
ricky1, bedankt maar dit progje ook al geprobeerd.\r\n\r\nFooBar, ik had al foto\'s gemaakt, ik denk dat bij het afsluiten van een bestand iets niet is goed gegaan. Ik ben bang dat de 0(nul) sector zodanig beschadigd is dat het niet meer werkt.\r\nIk heb geen idee of er een progje betaat om dit te herstellen.\r\nMisschien moet ik de vraag ook maar eens bij de software afdeling stellen.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;547804]Heb je ook geen afschrift meer van de betaling ? Is misschien voldoende [/QUOTE]\r\nVast niet, daar staat immers niet op wat je precies gekocht hebt. Dan moet je al een heel meewerkende winkelier hebben die dan in z\'n eigen systeem gaat nazoeken.\r\n\r\n\r\n@1ezoeker: Je hebt op de computer en via de camera geprobeerd het kaartje te formatteren? Juist die eerste sector wordt bij formatteren opnieuw ingericht, dus als het lukt om het kaartje te formatteren zou het daarna weer goed moeten zijn.\r\n\r\nIk vraag me momenteel wel af of je chkdsk kunt loslaten op een geheugenkaartje. Misschien de moeite waard om eens te proberen ([url]http://support.microsoft.com/kb/315265/nl[/url])
Link naar reactie
Een flink aantal maanden terug was er op TV een paar maal een voorlichtingsfilmpje met een kind (mondig net boven de toonbank komen kijkend) dat terugkwam met z\'n kapotte spelcomputer of zo, en de winkelier wilde er niets meer mee omdat de bon er niet bij zat, maar dat kind verwoordde dat dat wettelijk niet echt nodig was als het bankafschrift overlegd kon worden.\r\nDaarom kwam ik op het idee.\r\n\r\nIk heb chkdsk ook wel eens op een 1 GB stick geprobeerd.... 1 seconde later werd het ding OK bevonden, dus geen idee of het eigenlijk wat gedaan heeft.\r\n\r\n@1ezoeker\r\nWat is eigenlijk de foutmelding ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...