Ga naar inhoud

srt + avi = avi


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Om mijn filmbestanden via mijn DVD-speler af te spelen (met behulp van een USB-stick) moet ik het avi-bestand samenvoegen met een srt-bestand. Het resultaat moet een nieuw avi-bestand zijn (dus geen VOB want die leest hij niet van de USB-stick).\r\nJe kunt dat perfect doen met Winavi maar dan heb ik veel klankstoringen.\r\nIk kan ook de beide bestanden in een map plaatsen en zo afspelen maar dan is de tekst te klein en ik kan hem jammergenoeg niet aanpassen.\r\nKent er iemand een ander programma dan Winavi om srt en avi samen te voegen tot avi ?\r\nIndien ja, waar kan ik dan de nodige handleiding voor dit programma bekomen ?\r\nThanks - Will
Link naar reactie
Lettergrootte van srt kan je eenvoudig vergroten/bewerken met Kladblok of met een (freeware) editor zoals [url]http://www.nikse.dk/se/[/url] of kijk es op \r\n[url]http://www.aboutonlinetips.com/best-subtitle-editor-tools/[/url] , bij sommige programma\'s heb je zelfs editing met schermvoorbeeld...! \r\n\r\nSucces... Grtz..
Link naar reactie
[QUOTE=Rawit;547024]Lettergrootte van srt kan je eenvoudig vergroten/bewerken met Kladblok[/QUOTE]Nee hoor, want de lettergrootte wordt niet opgeslagen in een srt bestand, hoe de ondertiteling eruit komt te zien wordt volledig bepaald door het programma die het srt-bestand verwerkt: de mediaspeler of in dit geval srt-to-ssa.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Oef, na veel zoeken en uitproberen eindelijk ... eureka !\r\nHet neemt wat tijd in beslag maar het loont zeker de moeite. Mijn ondertitels zijn nu perfect zoals ik ze wou en de films zijn keurig van de USB-stick af te spelen op TV.\r\nBedankt iedereen die mij hierbij geholpen heeft. Zonder jullie was het me nooit gelukt. Merciekes.\r\nGroeten, Will
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[QUOTE=wvs007;548161]Oef, na veel zoeken en uitproberen eindelijk ... eureka !\r\nHet neemt wat tijd in beslag maar het loont zeker de moeite. Mijn ondertitels zijn nu perfect zoals ik ze wou en de films zijn keurig van de USB-stick af te spelen op TV.\r\nBedankt iedereen die mij hierbij geholpen heeft. Zonder jullie was het me nooit gelukt. Merciekes.\r\nGroeten, Will[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk heb hetzelfde probleem, kunt u mij mischien zeggen hoe ik dat ook voor mekaar krijg?\r\nAlvast bedankt......\r\ngroetjes Nell
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...