Ga naar inhoud

Windows XP tijdklok


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal\r\n\r\nIk schrok vanochtend toen in na een half uurtje computeren op de klok van mijn computer keek, het was 4:45.\r\nVolgens mijn klok van de wekker op mijn slaapkamer was het toen ik opstond 5:15.\r\nVerschrikt keek ik op de andere klokken in de huiskamer maar daar was toch al 5:45.\r\nVanavond heb ik eens gegoogeld en kwam uit op de Windows site, daar werd er verteld dat je met een dubbelklik op de tijdklok naar de \"Eigenschappen voor Datum en Tijd\"van deze klok kon komen.\r\nDaarna moest ik het tabblad \"Tijd\" aanklikken en op \"Nu synchroniseren\" drukken, zo gezegd zo gedaan en hij ging de synchronisatie uitvoeren.\r\nTot mijn verbazing stelde hij de echte tijd niet bij, ook niet wanneer ik een andere server probeerde.\r\nEn deze synchronisatie uit vinken en daarna weer aan vinken en nogmaals synchroniseren werkte ook niet.\r\n\r\nWat kan dit zijn of wat doe ik fout???\r\nIk weet wel dat ik hem zelf kan bijstellen, maar omdat ik toch al eens vaker ben geholpen met een probleem, wil ik graag weten wat het probleem is.\r\n\r\nBedankt alvast..\r\n\r\nRene
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...