Ga naar inhoud

xvid naar dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=volley;546616]Ik heb een serie (lost) gedownload, maar dit blijken xvid bestanden te zijn. Het lukt me niet deze om te zetten naar dvd. Ook niet na het nodige gezoek op Google. Heeft iemand misschien een tip?\n \nAlvat bedankt!\n \nGr Volley[/quote]\nwaar wil je ze op afspelen.?\nde meeste spelers herkennen xvid , branden als dvd.iso , passen er meerdere op een dvd .
Link naar reactie
Sorry, ik heb het verkeerd gezegd. Het zijn avi-bestanden, en geen xvid. Ik kan ze wel op de computer bekijken, maar wil ze dus graag op dvd hebben. Inmiddels heb ik Avi2dvd en Xilisoft geinstalleerd maar het lukt dus niet. Wanneer ik de bestanden moet toevoegen, open ik de map waarin de film staat. Dan kom ik niet verder. De avi-bestanden verschijnen wel maar kan ze niet toevoegen. Rechtsonderin blijft \'openen\' staan en verder kom ik niet. \r\nIk hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is!
Link naar reactie
@ volley,\n\nik weet precies wat je bedoelt ;) en hoe ik je kan helpen..\n\njij wil avi bestanden omzetten naar dvd formaat om het dus op dvd te zetten ;)\n\ndaar gebruik ik \"ConvertXtoDvd 4\" voor. helaas moet je dit programma wel kopen, of illegaal bemachtigen zoals mij (helaas mag ik hier niet verder op in gaan) meht het programma kan je max 3 films bij elkaar doen, en tegelijk converteren (met een leuk menutje) om het op dvd te zetten (dit geld alleen voor films, aangezien er maar max 3 op passen geconverteert)\nqua series kunnen er wel meer op ;) ligt er net aan hoe groot de film zelf is (hoelang die duurt)\n\nals je het eenmaal hebt omgezet met dit programma, dan kan je het verder branden met bijvoorbeeld nero 10 (daar doe ik het mee)\n\nMvg. Ricardo\n\np.s als je dit programma ook zou willen, kan ik het je eventueel geven via msn, of een andere methode als jij die weet.
Link naar reactie
Ik ben aan de slag geweest met Avi2dvd. Als ik het eerste bestand (dus eerste van de 17 afleveringen, toevoeg, komt dit rechtsonder bij \'tedoen lijst\' te staan, Dit zal dus wel kloppen. Als ik aflevering 2 wil toevoegen krijg ik de melding: Two jobs have the same output path, please change the output path of the second job. Geen idee wat hiermee bedoeld wordt. Kan iemand me nog even op weg jhelpen?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Avi2Dvd is gemaakt om 1 film om te zetten naar DVD. 1 Aflevering is in dit geval 1 film. De melding die hij nu geeft betekend dat je probeert meerdere bestanden aan te maken met dezelfde naam. Je moet dus iedere job in Step 2 Output een andere naam geven.\n\nOm van meerdere afleveringen 1 DVD te maken kun je beter aan de slag gaan met [url=http://dutch.ircfast.com/lv/group/view/kl37357/DVD_Flick.htm]DVD Flick[/url].
Link naar reactie
@ edmoor,\r\n\r\ndvdflick heb ik zelf ook een tijdje gehad, en vind hem niet lekker werken... converxtodvd werkt fijner en is een stuk gemakkelijker vind ik althans.. en je hebt een leuke keuzen aan menutjes ^^\r\n\r\n@volley, mijn aanbod geld nog steeds.. als je het programma wil die ik heb kan ik het je toesturen.. je hoeft niet bang te zijn dat er virussen of iets dergelijks in zitten.. is geheel schoon en werkt perfect ;) \r\n\r\nMvg. BK
Link naar reactie
Helaas krijg ik het met DVDFlick ook niet voor elkaar. Als ik new project aanklik, blijft het scherm gewoon hetzelfde. Daarnaast kan ik de filmbestanden niet slepen. Ik krijg er wat van........\r\nBloodkill, ik neem je aanbod graag aan. Maar hoe kun je mij dit toesturen? Het lijkt me niet handig om m\'n emailadres hier op het forum te zetten, of hoe gaat dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...