Ga naar inhoud

DVD branden met Nero 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb eigenlijk nooit problemen met het branden van een dvd. Maar een paar films krijg ik niet op dvd. Hte is een Avi-bestand dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Het gaat doed totdat ik de dvd wilt gaan branden. Krijg het volgende scherm: Kan data niet voor opname gereed maken. Voorbereiden sessie is mislukt. Transcoderen van video is mislukt.\r\nDaarna het volgende schermpje: Brandproces mislukt. Er wordt een fouten log bestand aangemaakt. Als leek zijnde kan ik daar helaas voor mij geen wijs uit. Wat doe ik niet goed.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Off topic, je stelt je vraag in die van een ander, maar ....\nik weet niet waar Nero te vinden is. Mijn Nero\'s heb ik altijd meegeleverd gekregen bij de aanschaf van een brander.\n\n[url=http://www.howtofixcomputers.com/forums/windows-xp/dvd-burning-software-109412.html#post439640][U]Een hele lange lijst met freeware branderprogramma\'s[/U][/url]\n\n\"[I]Easy to use ones seem to be ;\nBurn4Free\nBurnatonce\nCdBurnerXP Pro\nDeepBurner Free\nFree EasyBurner\nFinalBurner\nExpressBurn[/I]\"\n\nIkzelf heb alleen CdBurnerXP Pro geprobeerd, en vond dat best een fijn programma.\nLet op of het compatibel is met jouw Windows.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...