Ga naar inhoud

Kan niet branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn nieuwe laptop (toshiba L670-187)\r\nIk heb picasa en infra recorder er opgezet.\r\nMaar helaas kan ik niets branden nu blijkt dat het ook niet lukt via media player.\r\nIk krijg steeds de melding geen recorder beschikbaar, toch zit deze erin.\r\nAls ik bij apparaat beheer kijk staat er wel in DVD/CD rom station \r\nTSST corp CDDVDW-TS-L633C\r\nEr zit Windows 7 64bit op\r\nHoe kan ik dit goed krijgen zodat ik alle programma\'s kan gebruiken om cd en dvd te branden.
Link naar reactie
[QUOTE=corb;546003]\r\nIk heb picasa en infra recorder er opgezet.\r\nMaar helaas kan ik niets branden nu blijkt dat het ook niet lukt via media player....[/QUOTE]\r\nHoe lang geleden heb je die twee programma\'s geïnstalleerd ?\r\nAls dat net gebeurd is zou ik een systeem herstelpunt terugzetten naar vóór dat moment, en kijken of je dan via Windows zelf wel kan branden.\r\n\r\nBrandprogramma\'s kunnen [I]upper-[/I] en/of [I]lowerfilters[/I] voor die drives in het register plaatsen of veranderen, en als dit fout gaat ben je de functionaliteit van een brander kwijt, of wordt een CD/DVD-drive helemaal niet meer gezien.\r\nDit kwam in het verleden veelvuldig voor met bepaalde brandersoftware, en als de door jouw geïnstalleerde software wat ouder is [I]kan[/I] dit het probleem zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...