Ga naar inhoud

gluid doet vreemd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

goedemiddag,\r\n\r\nik heb het nu al een tijdje, maar ergerde me er nooit aan tot nu.. \r\n\r\nik heb nu een paar films, waarvan als ik die afspeel ik alles perfect hoor behalve de stemmen.. dat is en in windows media player 11 en vlc mediaplayer,, ik weet niet of het nou persee aan die films ligt maar ik vind het wel vreemd.. nu heb ik aan een vriend gevraagd hoe het op te lossen, en als ik dan via vlc mediapayer naar audio ga en hem op stereo zet inplaats van 5.1 dan heb ik ineens wel stemmen.. terwijl ik gewoon 5.1 geluid heb..\r\n\r\nhetzelfde probleem is bij spellen.. ik heb al het geluid behalve de stemmen, hier weet ik dus niet wat ik hier aan kan doen :S helaas... \r\n\r\nals ik naar realtek audio configuratie ga, en ik doe de 5.1 geluids test, dan komt er alleen geluid uit de 2 zij speakers... de centerspeaker/subwoofer/2x rearspeakers blijven helaas stil.. :S\r\n\r\nik heb al geprobeerd het een beetje uit te zoeken maar helaas blifjt het het zelfde.. op internet ook opgezocht en vind dan alleen maar voor films, en sowieso geen spellen of iets dergelijks.. \r\n\r\nals iemand me kan helpen met deze 3 bovenstaande dingen, dan graag :D dit is me nog nooit voorgekomen dus heb geen idee hoe op te lossen. \r\n\r\nMvg. Ricardo \r\n\r\np.s met muziek luisteren heb ik wel gewoon 5.1 geluid...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...