Ga naar inhoud

verkenner


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In het rechter gedeelte van de windows 7-verkenner is slechts een smalle kolom zichtbaar\r\nAls b.v. gekozen is voor details is alleen de kolom \"Naam\" zichtbaar.\r\nIk kan de breedte wel vergroten zodat ook de rest zichtbaar wordt, maar na het sluiten van de verkenner komt de oorspronkelijk instelling weer terug.\r\nHoe kan ik de gewenste breedte vast instellen?
Link naar reactie
Als je hem goed zet en je gaat via EXTRA naar MAP-OPTIES je wijzigt bijvoorbeeld 1 vinkje en plaatst dat weer terug, daarna TOEPASSEN en OK, dan blijft tie bij mij staan op die breedte.\nMogelijk heb je bij de mapopties andere instellingen al eerder gewijzigd. Kies dan eventueel eerst voor \"standaart instelling herstellen\" \n\nNiek
Link naar reactie
Oplossing van Erik is inderdaad voor xp.\r\nSuggestie van Niekie had ik al geprobeerd m.a.w. als ik de gewenste instelling heb en de bovengenoemde handeling uitvoer blijft dit voor alle mappen goed, maar na het opnieuw opstarten van de verkenner is het weer mis.\r\nP.s.: wat hebben de laatste posts met mijn probleem van doen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het probleem ligt iets anders: In de verkenner staat in \"Organiseren/Indeling\" het onderdeel \"voorbeeldvenster\" aangevinkt. Het rechter gedeelte van de verkenner waarin het voorbeeld staat is erg breed zodat er slechts een smalle kolom overblijft voor de informatie van de betreffende map.\r\nDe vraag is nu hoe ik de breedte van de voorbeeldkolom blijvend kan aanpassen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...