Ga naar inhoud

PC loopt vast bij streamen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb hier eigenlijk al een hele poos last van.\n\nHet probleem is dat zodra ik iets ga streamen (ik bedoel hier de data [U]uploaden[/U] en niet downloaden) bevriest mijn PC na ongeveer 2 minuten.\nAl het beeld blijft stilstaan, geluid stopt er mee en ik kan verder geen enkele bewerking meer uitvoeren.\n\nIk zou er even twee situaties bij schetsen om het wat te verduidelijken:\n\nIk heb een internetradio waar ik vaak op te horen was. Hiervoor liet ik de line-in van een van mijn geluidskaarten (4 stuks in totaal :-P ) streamen naar een shoutcast server. Vanaf daar was ik dan altijd te horen. Maar wanneer ik dan dan een paar minuten doe bevriest dus mijn pc.\n\nEen andere situatie:\nIk was eens aan het cammen met een meisje dat ik goed ken en toen gebeurde precies hetzelfde probleem.\n\nIk dacht in eerste instantie dat het een probleem was met VirtualDJ of een combinatie tussen het gelijktijdig draaien van VirtualDJ en ZaraRadio. \nMaar toen die tweede situatie zich dus voordeed wist ik dus zeker dat dat niet het probleem kon zijn gezien ik geen van die twee programma\'s aan had staan.\n\nMaar nu mijn vraag: Weet iemand waar het probleem dan [U]wel[/U] aan kan liggen? En vooral hoe ik het kan oplossen.\n\nIk weet dan ik het kan oplossen met een herinstallatie van Windows, maar dat is voor mij eigenlijk de minst geliefde methode. Dus het liefst los ik het eerst op een andere manier op. Een herinstallatie van Windows is dus enkel als allerlaatste redmiddel.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;543987]Draai Ccleaner eens om afval te verwijderen.\r\nSchijf defragmenteren\r\nSchijf controleren\r\nOvertollige processen niet laten opstarten. Dat kan je instellen via msconfig.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]Alsof ik dat nog niet gedaan heb.\r\nMijn technische kennig gaat toch wel wat verder dan dat. En geloof me, de opties die jij net hebt genoemd hebben niet geholpen.
Link naar reactie
[QUOTE=michiel dijk;543988]Alsof ik dat nog niet gedaan heb.\r\nMijn technische kennig gaat toch wel wat verder dan dat. En geloof me, de opties die jij net hebt genoemd hebben niet geholpen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk kan niet raden wat een vraag steller al wel en niet heeft ondernomen. Ook kan ik aan de vraag stelling niet zien hoe technisch begaaft zo iemand is.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;543990]Ik kan niet raden wat een vraag steller al wel en niet heeft ondernomen. Ook kan ik aan de vraag stelling niet zien hoe technisch begaaft zo iemand is.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nNee, is verder niet erg hoor. ;)\r\nIk bedoelde alleen maar dat ik dat dus al geprobeerd had en het dus niet geholpen heeft.\r\n[QUOTE=erikdenhouter;544001]:-$ [SIZE=\"1\"]Logboeken al bekeken na vastlopen ?[/SIZE] :-$[/QUOTE]\r\nNee, nog niet. Ik zal wel eens even kijken waar ik die logboeken ook alweer kan vinden, en als ik iets abnormaals zie no zo\'n crash, zal ik het wel even posten.\r\n\r\nMaar daarvoor moet ik het dus eigenlijk handmatig opwekken...
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;544095]Rechtsklik \'[I]Deze computer[/I]\', kies \'[I]Beheren - Logboeken[/I]\'.\r\n\r\n(Of voer in \'eventvwr.msc\', b.v. in een snelkoppeling, of \'[I]Uitvoeren[/I]\'.)[/QUOTE]\r\n\r\nJa, ik dacht al dat het daar ergens zat. Maar toch bedankt. ;)\r\n\r\nAls ik een keer vrije tijd over heb, zal ik eens kijken of ik deze crash kan uitlokken om daarna dus in de logboeken te kijken.\r\n\r\nMaar gezien ik hete momenteel erg druk heb zal dit niet eerder gebeuren dan de herfstvakantie.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...