Ga naar inhoud

Real Player(RM) bestanden converteren


Aanbevolen berichten

Hallo allen!\r\n\r\nIk heb een filmpje (real player) die ik wil omzetten naar bv mpg2 of avi zodat ik deze met Magix Video Deluxe kan gebruiken bij een ander filmpje.\r\nNu heb ik gezocht naar een converter en kwam uit bij Xilisoft Rm Converter.\r\nZag er veelbelovend uit. RM bestanden konden worden geconverteerd naar diverse formats waaronder Mpg2,avi,wma etc...\r\nEchter, nu blijkt na converteren dat ik enkelt het geluid van het RM bestand overhoudt en geen video! Naar welk bestand ik het ook converteert...wel audio, geen video! Wat gaat hier niet goed?\r\n\r\nIk werk met windows 7. Thanks alvast.\r\n\r\nnote: in de tussentijd probeerde ik het real player bestand weer te openen en guess what? Er wordt helemaal niks meer geopend! Zelfs het orginele bestand op de cd-rom wordt niet geopend! Sterker nog...het programma real player zelf (die ik vandaag gedownload heb, basic versie) opent ook niet, ook na een reboot van mijn systeem niet. Misschien toch een conflict met win 7???
Link naar reactie
Ik had hier toevallig nog een rm-bestand staan en kan dit afspelen in WMP en Mediaplayer Classic. Gek genoeg niet in VLC, daar speelt ie alleen geluid. Misschien moet je codecs voor W7 installeren, zie [url]http://www.windows7codecs.com/[/url]\nIk heb ooit eens een rm-bestand met succes geconverteerd met SUPER naar DVD Std compliant. Het Vob-bestand was prima afspeelbaar, ook op een oude DVD-speler.\n\nDie Xillisoft is geen freeware, het zal maar beperkt werken als je het van de reguliere website af heb gehaald. Free download betekent niet Freeware! Als je het van een \"alternatieve\" website heb gehaald, heb je nu waarschijnlijk een virus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...