Ga naar inhoud

nero 10 - geen ondertitels


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen\r\nHeb sinds kort nero 10\r\nhiervoor nero 9 ,en daar zat show time bij ,bij 10 niet.\r\nAls ik nou een film heb binnen gehaald en ik wil hem op de pc afspelen\r\nkrijg ik geen ondertitels\r\nbij nero 9 klikte ik met rechts op de film en daar stond dan bij ondertitels.\r\nMaar nu speelt hij af met nero media hub,en daar staat niet bij (ondertitels)\r\nwat doe ik verkeerd,of wat moet ik doen\r\n\r\np s uiteraard met nl subs binnen gehaald
Link naar reactie
Ik neem aan dat je naast de film ook de ondertitels hebt gedownload?\n\nGeef om te beginnen de ondertitels dezelfde bestandsnaam (met uitzondering van de extensie!) als het filmbestand en zet ze naast elkaar in dezelfde map. Een beetje mediaspeler die overweg kan met ondertitels pikt deze dan automatisch op.\n\nWerkt niet? Neem dan een andere mediaspeler, zoals het gratis Media Player Classic Home Cinema, een lichtgewicht speler die de meest populaire bestandsformaten kan afspelen, alsook ondertiteling (mogelijk moet je wel eerst een instelling maken, daar mag je indien nodig nog een keer om vragen).\nOf kies voor de speler VLC. Speelt 9999 van de 10000 bestanden af, maar is daardoor wel redelijk zwaar. Ook deze speelt ondertiteling.\nVoor beide spelers geldt: zelfde bestandsnaam geeft automatische ondertiteling. Anders het bestand met ondertiteling even handmatig in het video-venster slepen nadat je de film hebt gestart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...