Ga naar inhoud

Opstart problemen Acer Aspire


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, \r\n\r\nIk heb een probleem met mijn laptop (acer, aspire 5715Z). Als ik hem wil opstarten geeft hij aan dat het niet lukt en geeft hierbij \'System recovery options\'. \r\nIk heb al meerdere opties geprobeerd: startup repair, system restore, windows complete PC restore, maar allen geven niet de juiste oplossing. \r\n\r\nWie o wie weet wat ik hiermee aanmoet. \r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=MariekeBakker;542610]Beste allemaal, \r\n\r\nIk heb een probleem met mijn laptop (acer, aspire 5715Z). Als ik hem wil opstarten geeft hij aan dat het niet lukt en geeft hierbij \'System recovery options\'. \r\nIk heb al meerdere opties geprobeerd: startup repair, system restore, windows complete PC restore, maar allen geven niet de juiste oplossing. \r\n\r\nWie o wie weet wat ik hiermee aanmoet. \r\n\r\nAlvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nWaarschijnlijk komt dit door een virus, Heb je pc al opgestart in veilig modus?\r\nIk denk namelijk dat je alles opnieuw moet instaleren, staat er vista of win7 op? Dan heb je geluk dan kun je namelijk het besturingssysteem opniuew instaleren, zodat de pc weer normaal opstart en behoudt je de bestanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...