Ga naar inhoud

Kan printer driver niet laden


Aanbevolen berichten

Ik probeer voor de Canon Selphy fotoprinter de software te laden maar steeds krijg ik de boodschap: The version of present windows cannot install a printer driver.\r\nEr is een versie voor 64 bits en een voor 32 bits windows 7 maar beide geven de zelfde foutmelding.\r\nWat doe ik fout?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nJos
Link naar reactie
Zelf zou ik het volgende nog proberen, als ik een zelfde probleem tegen het lijf liep.\r\nAlles de-installeren bij software voor de printer, als daar al iets staat. Als het ding zichtbaar is bij apparaatbeheer, ook door de-installeren en verwijderen. \r\nHet ding afkoppelen en dan proberen de driver nogmaals te instaleren en de printer pas aansluiten als de sorftware daar om vraagt. \r\nGeen garantie op succes, maar wie weet.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Helaas Niek, nog steeds het zelfde resultaat.\r\nOok de XP versie geprobeerd maar deze gaat wel goed op een andere PC met XP maar windows 7 weigert de driver te installeren. Hij zegt steeds dat deze windows versie geen printerdrivers kan installeren maar nog niet zo lang geleden ging het met de drivers voor de Canon Pixma MP640 uitstekend.\r\n\r\nMvg, Jos
Link naar reactie
Oke. De volgende mogelijkheid:\r\nSluit de printer aan.\r\nGa naar: Configuratiescherm\\Hardware en geluiden\\Apparaten en printers\r\nKies daar bovenin voor \"Een printer toevoegen\" Kies \"Netwerk printer\" want hij zal wel USB zijn en dan kan je geen lokale printer kiezen.\r\nLaat de pc een paar keer zoeken. Als dat ding gevonden wordt, zal Windows zelf proberen hem te installeren. \r\nWie weet werkt het.\r\nAnders wordt het toch Canon mailen.\r\n\r\nDeze vond ik nog, maar ik weet geen type nr. van jou shephy.\r\n[url]http://usa.canon.com/cusa/consumer/products/printers_multifunction/compact_photo_printers/selphy_cp780#DriversAndSoftware[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Dan zou ik dit eens goed lezen en proberen, dus elk voorkomen van de prnter verwijderen.:\n\n[url]https://docs.google.com/View?docID=0AWYibbEvTz09ZGdidjI4NnpfMjFmc2prdjdoZg&revision=_latest[/url]\n\nKoppel wel de printer af.\n\nAan het eind van de procedure wordt een herstart gevraagd, maar zelf zou ik de PC eerst uitzetten, en een minuut de stekker uit de wandcontactdoos halen alvorens opnieuw op te starten.\n\nDan de driver voor de printer installeren, en goed lezen of deze aan- of afgekoppelt moet zijn, maar in veruit de meeste gevallen moet een USB apparaat afgekoppeld zijn alvorens de driver te installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;542609]Dan zou ik dit eens goed lezen en proberen, dus elk voorkomen van de prnter verwijderen.:\r\n\r\n[url]https://docs.google.com/View?docID=0AWYibbEvTz09ZGdidjI4NnpfMjFmc2prdjdoZg&revision=_latest[/url]\r\n\r\nKoppel wel de printer af.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt, ik ga dat nog eens goed lezen en uitproberen, maar voorlopig werkt het nu al.\r\n\r\nMvg, Jos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...