Ga naar inhoud

Probleem overzetten video naar PC via Eaio


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het overzetten van DV-videobeelden van mijn JVC GR-DVM5-videocamera \nnaar mijn computer via de software \'EasyCap Ulead Video Studio\' (tulp naar USB). Echter: het beeld is zwart. Kent iemand dit programma?\nHeb je tips om op andere manieren beelden in de pc te krijgen?\nWie kan me helpen? Ik stel jullie hulp zeer op prijs. Luuk
Link naar reactie
Als je het via die usb converter aan de gang krijgt ,dan heb je mindere kwaliteit.\nAls er fire wire op je pc zit is dat de beste mannier om de video op te nemen.\nOp de kamera heet dat DV-OUT of er staat soms i.link bij.\nZit er op de pc nog geen firewire,voor een 20 euro zet je er zo\'n kaartje in ,en soms zit daar dan een kabeltje en een eenvoudig videomontage prg bij.\nMaar via firewire film opnemen (capturen) werkt met ieder goed videomontage prg.
Link naar reactie
Of je xp ,,vista ,,of windows7 hebt heeft er helemaal niks mee te maken of er firewire op de pc zit.\nEr zijn verschillende soorten firewire kabels ,je zult eerst moeten kijken wat voor aansluiting er op de kamera en op de pc zitten.\nEr zijn 4 polige (klein) en 6 polige(groter) aansluitingen .(lijkt een beetje op usb maar dan dikker en met een iets ronde kant). De kleine lijkt ook een beetje op een kleine usb. Op de kamera zit een kleine aansluiting ,en op de pc meestal de grote. Dan moet je dus een kabeltje van klein naar groot hebben.
Link naar reactie
[quote=luuk22;541737]en is dit wat? een firewire-usb converter? [URL]http://alatest.nl/reviews/videokaart/charge-converter-firewire-usb/po3-84020912,55/[/URL][/quote]\n Nee dat is niks ,,dat is om je telefoon ofzo op te laden.\n \nJe moet gewoon kijken of je pc al firewire heeft ,en dan een firewire kabeltje aanschaffen.\nIn de pc heet firewire: IEEE 1394
Link naar reactie
[QUOTE=luuk22;541736]denk je dat op pcs van dit of vorig jaar standaard een aansluiting zit?[/QUOTE]\r\n\r\nLuuk,\r\nals je nou gewoon even google gebruikt om wat afbeeldingen te zoeken, dan kan je zien of je er zelf één hebt.\r\n[url]http://www.google.nl/images?hl=nl&source=imghp&q=firewire&gbv=2&aq=3&aqi=g10&aql=&oq=firew&gs_rfai=[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...