Ga naar inhoud

Windows 7 Home Premium


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk werk nog steeds op Windows XP. Omdat ik toch een beetje bij wil blijven wil ik graag over naar Windows 7 Home Premium. \r\n\r\nMicrosoft had enige tijd geleden een zogenaamd Family Pack beschikbaar. Je kon Windows 7 dan op 3 machines installeren. Nu heb ik even gekeken maar ik kon de NL versie niet meer vinden. Weet iemand misschien waar deze nog te krijgen is?\r\n\r\nTen tweede vraag ik me af of mijn systeem het goed trekt. Ik heb al die advisor gedownload van Microsoft en volgens die tool moet het geen probleem zijn. Ik heb een Pentium 4 HT, 3 Ghz, een nVidia 6800 kaart, en 4 GB RAM geheugen op 533Mhz (XP, 32 bit gebruikt hier maar 3GB van). \r\n\r\nHeeft iemand een soortgelijk systeem? Hoe is de performance van Windows 7?\r\n\r\nGroet,\r\nJSD1985
Link naar reactie
De NL-versie komt pas 22 oktober. Moet je dus nog even geduld voor hebben.\n\nJe pc zal geen problemen hebben met Win7, maar verwacht niet dat het sneller zal werken dan XP. Dan zul je je processor moeten upgraden naar een exemplaar met meerdere kernen (geen idee of dat kan op jouw moederbord).\n\nDus ja, het kan, maar de vraag is of je het zou moeten willen. Je pc is uit de XP-generatie. Door daar een besturingssysteem op te zetten dat anderhalve generatie nieuwer is hou je jezelf eigenlijk alleen maar voor de gek. Maar als je het gewoon leuk vindt om Win7 te hebben, dan moet je dat zeker niet laten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...