Ga naar inhoud

pictogram


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Niek, dat heb ik allemaal al gedaan. Het gaat om een website van de bank. is niet superbelangrijk natuurlijk,maar ik wil gewoon weten waarom dat gebeurt en hoe het recht gezet kan worden. ben er aan gewend om op deze manier in te gaan loggen. Ik werk met windows 7 ,en dit gebeurde na het installeren van een gadget op het bureaublad, die ik er overigens weer afgehaald heb,ook dat hielp niet!
Link naar reactie
Maak hem eerst aan als favoriet\r\n\r\nGa naar C:\\Users\\gebruikersnaam\\\\Favorites. \r\nDaar klik je rechts op de link en kiest \"kopieren naar (snelkoppeling maken op bureaublad) \r\nZo zou het moeten werken.\r\n\r\nWaarom het gebeurt weet ik niet. Het feit dat het gebeurt en dat het opgelost kan worden telt.\r\n\r\nZelf maak ik trouwens in Internet Explorer 8 (ook in firefox) een werkbalk favorieten aan, waar ik een paar snelkoppelingen naar sites op zet. Blijft je bureaublad een beetje schoon.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Hoi Lidanna,\r\n\r\nMogelijk is er een probleem met het \"favicon\" in de tijdelijke internetbestanden die voor deze problemen zorgt. Om dit probleem op te lossen kunt u onderstaande stappen volgen.\r\n\r\n- Verwijder als eerste alle tijdelijke internet bestanden (zie [url]http://support.microsoft.com/kb/260897/nl[/url] voor de stappen)\r\n- Maak de snelkoppeling opnieuw (Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad, kies nieuw, kies snelkoppeling, voer internetadres, geef snelkoppeling een naam in en klik op volgende)
Link naar reactie
Na een heleboel mislukte pogingen is het gelukt! Heb alle stappen een aantal keren herhaadl omdat het maar niet lukte ,kreeg de buienradar of een leeg pictogram waarop je ook de site niet kon openklikken. Toen ging ik de prullenbak legen (al die mislukte pictogrammen !) , staat daar ineens het oude vertrouwde pictogram van de bank. heb geklikt op -item terugzetten- en nu is het o.k.! Inderdaad een rare computer!\r\ndank voor alle tips.\r\nkom vast vaker op dit forum......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...