Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2010 Delen Geplaatst: 16 september 2010 Beste mensen,\r\n\r\nHoe kan ik [B]autoaanvullen[/B] in [B]Windows 7[/B] uitschakelen?\r\n\r\nBen al naar [B]bij extra,internetopties,inhoud en instellingen [/B]geweest\r\n\r\nDoe er een paar voorbeelden bij. Heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet.\r\n\r\nIedere keer weer het irritante schermpje.\r\n\r\nGaarne jullie reactie.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nCastello:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2010 [QUOTE=dutch-online;540794]Extra Internet opties.... tabblad ... inhoud[/QUOTE]\r\n\r\nHoi,\r\nBedankt voor je reactie.\r\nJe hebt het waarschijnlijk niet goed gelezen en de afbeeldingen niet bekeken want dit heb ik reeds gedaan.\r\n\r\nMisschien een andere mogelijkheid in het register misschien iets aanpassen.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nCastello:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2010 [QUOTE=dutch-online;540925]Mischien dat het in Almelo anders is ,;) maar hier werkt het wel :rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nHoi,\r\n\r\nHier schiet ik ook niet veel mee op. \r\n:confused:\r\nAls je de afbeeldingen bekeken hebt zie je dat daar alles goed staat.\r\nMisschien heeft iemand anders nog een goed idee.\r\n\r\nGroet Castello Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2010 Op het eerste .jpgtje staat de adresbalk nog aangevinkt maar dat kan de bedoeling zijn.\nMaar andere domme vraag: Heb je wel de geschiedenis even gewist?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2010 [QUOTE=Niekie30;540952]Op het eerste .jpgtje staat de adresbalk nog aangevinkt maar dat kan de bedoeling zijn.\r\nMaar andere domme vraag: Heb je wel de geschiedenis even gewist?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Niek,\r\n\r\nAdresbalk inmiddels ook weggehaald. En uiteraard had ik alles al gewist.\r\nToch nog geen verbetering.\r\nMisschien nog een idee???\r\nOp de site van microsoft kom ik ook niet verder.\r\nGroet Castello:-x Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2010 Lees even dat door: [url]http://www.windows-help-central.com/autoaanvullen.html[/url] Volgens mij staat daar je oplossing. Derde of vierde jpgtje.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2010 Antwoord FAQ-man: [url]http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=207380[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 [QUOTE=Niekie30;541069]Lees even dat door: [url]http://www.windows-help-central.com/autoaanvullen.html[/url] Volgens mij staat daar je oplossing. Derde of vierde jpgtje.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Niek,\r\n\r\nBedankt voor het meedenken. Toch ben ik er niet helemaal uit want het WOORD SURFEN kom ik niet tegen in mijn geavanceerd scherm. Dus staat er ook geen autoaanvullen in.\r\nWe blijven zoeken en misschien heb jij toch nog iets anders in petto.:rolleyes:\r\nGroetjes castello\r\n\r\nP.S. zie bijlage Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 [QUOTE=Obelix71;541088]Antwoord FAQ-man: [url]http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=207380[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBeste Faqman,\r\n\r\nHeb gekeken wat U allemaal heeft gezegd. Nog steeds geen resultaat.\r\nMisschien iets in het register aanpassen??\r\nOok Niek heeft een oplossing gegeven maar ik kom dit scherm zoals getoond niet tegen.\r\nHoop nog op een reactie van Uw kant.\r\n\r\nGroet Castello:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 [QUOTE=Obelix71;541088]Antwoord FAQ-man: [url]http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=207380[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBeste Faqman,\r\n\r\nHeb gekeken wat U allemaal heeft gezegd. Nog steeds geen resultaat.\r\nMisschien iets in het register aanpassen??\r\nOok Niek heeft een oplossing gegeven maar ik kom dit scherm zoals getoond niet tegen.\r\nHoop nog op een reactie van Uw kant.\r\n\r\nGroet Castello :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 [QUOTE=Obelix71;541088]Antwoord FAQ-man: [url]http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=207380[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBeste Faqman,\r\n\r\nHeb gekeken wat U allemaal heeft gezegd. Nog steeds geen resultaat.\r\nMisschien iets in het register aanpassen??\r\nOok Niek heeft een oplossing gegeven maar ik kom dit scherm zoals getoond niet tegen.\r\nHoop nog op een reactie van Uw kant.\r\n\r\nGroet Castello :? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 Het kan aan mij liggen Dutch... maar ik zie het niet. Of je zou \"Opnieuw instellen\" moeten bedoelen?.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 k\'Zien het Sorry\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 [QUOTE=dutch-online;541189][ATTACH]15457[/ATTACH]\r\n\r\n\r\n\r\nkijk even naar waar de vinkjes ontbreken[/QUOTE]\r\n\r\nHoi,\r\n\r\nHeb je toch helaas niet goed gekeken naar[B] mijn afbeelding[/B]!\r\nHeb maar eenmaal online erbij staan.\r\nDoe hem er nog een keerje bij.\r\nHoor wel hoop ik wat ik over het hoofd heb gezien.\r\n\r\nGroetjes Castello:-O Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2010 Ik heb er ook maar 1 Dutch en mijn 7 kostte echt 140 euro. (pro)\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2010 Hoi Niekie30,\r\n\r\nDe 3 stappen die dutch-online heeft gegeven zijn de oplossing voor het probleem.\r\nWanneer deze oplossing het probleem niet verhelpt is er een probleem met Internet Explorer.\r\n\r\nVoer de onderstaande \"fix\"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.\r\n\r\n[url]http://go.microsoft.com/?linkid=9646978[/url] \r\n\r\nVoer hierna de stappen van dutch-online nogmaals uit.\r\n(Auto aanvullen opties uitvinken, geschiedenis wissen, Inline automatisch aanvullen uitschakelen). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2010 [QUOTE=castello;541196]Hoi,\r\n\r\nHeb je toch helaas niet goed gekeken naar[B] mijn afbeelding[/B]!\r\nHeb maar eenmaal online erbij staan.\r\nDoe hem er nog een keerje bij.\r\nHoor wel hoop ik wat ik over het hoofd heb gezien.\r\n\r\nGroetjes Castello:-O[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Dutch,\r\n\r\nHeb een [B]legale versie [/B]van windows maar geen pro maar[B] premium[/B]. Misschien ligt het daar aan.\r\nBen er nog steeds niet achter ook de Faqman kan mij niet verder helpen tot nu toe.\r\n\r\nGroetjes castello:?: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2010 [QUOTE=Lars Webcare Microsoft;541267]Hoi Niekie30,\r\n\r\nDe 3 stappen die dutch-online heeft gegeven zijn de oplossing voor het probleem.\r\nWanneer deze oplossing het probleem niet verhelpt is er een probleem met Internet Explorer.\r\n\r\nVoer de onderstaande \"fix\"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.\r\n\r\n[url]http://go.microsoft.com/?linkid=9646978[/url] \r\n\r\nVoer hierna de stappen van dutch-online nogmaals uit.\r\n(Auto aanvullen opties uitvinken, geschiedenis wissen, Inline automatisch aanvullen uitschakelen).[/QUOTE]\r\n\r\nBeste Lars,\r\n\r\nHeb de[B] fix[/B] uitgevoerd maar er is geen verbetering te zien. Nog steeds krijg ik het scherm [B]autoaanvullen[/B] weer terug. Kan ik misschien in het[B] register [/B]iets veranderen?\r\nAls het uitkomt geef dan nog even een reactie a.u.b.\r\n\r\nGroet,\r\nCastello(I) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2010 Hallo castello,\r\n\r\nDe stappen van dutch-online of de fix lossen dit probleem normaal gezien op. Dat het probleem bij u niet is opgelost kan op een register beschadiging duiden.\r\n\r\nMaakt u gebruik van register opschoonprogramma\'s? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 [QUOTE=Lars Webcare Microsoft;541762]Hallo castello,\r\n\r\nDe stappen van dutch-online of de fix lossen dit probleem normaal gezien op. Dat het probleem bij u niet is opgelost kan op een register beschadiging duiden.\r\n\r\nMaakt u gebruik van register opschoonprogramma\'s?[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Lars,\r\n\r\nGebruik af en toe [B]CCcleaner of Ncleaner[/B].\r\n\r\nHoe kan ik dit dan eventueel herstellen.\r\nDank voor het meedenken.\r\nMet vriendelijke groet,\r\nCastello(I) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen