Ga naar inhoud

Mensen met kennis op allerlei gebied gezocht!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Voor een nieuw te starten projectje worden er technische mensen gezocht en/of mensen met kennis van een of meer van onderstaande zaken.\r\n\r\nDe volgende soort mensen wordt gezocht:\r\n1.) Mensen met technische kennis van electronica\r\n2.) Mensen met gedegen kennis van audio/video apparatuur en/of multimedia apparatuur\r\n3.) Mensen met gedegen kennis van allerlei soorten TV\'s (lcd, plasma etc.)\r\n4.) Mensen met kennis op het gebied van computers zijnde:\r\n[color=red]Voor punt 4 hebben we tijdelijk voldoende mensen[/color]\r\nhardware\r\nsoftware\r\nWindows xp\r\nWindows Vista\r\nWindows 7 etc.\r\n5.) Mensen met kennis op het gebied van websites zijnde:\r\nwebdesign\r\nhtml\r\nphp\r\nmysql\r\nCMS systemen\r\nwebpagina software\r\n6.) Mensen met kennis op het gebied van hosting gerelaterde zaken zoals:\r\nDomein en DNS instellingen\r\nwebpagina naar je hosting sturen middels ftp\r\nmail instellingen\r\n7.) Monteurs, met name mensen met kennis van computergestuurde maar ook gewone wasmachines. Mensen met ervaring op gebied van aansluiten van elektra en/of gas en andere zaken die in huis voor komen.\r\n\r\nDe vraag gaat hier specifiek uit naar bovengenoemd soort mensen die in hun vrije tijd zich wat bezig willen houden, gewoon lekker thuis of op het werk van achter de pc.\r\n\r\nHet gaat er om iets in je vrije tijd te doen, minimaal 2 a 3x per week, dat kan heel kort zijn, soms iets langer, dat bepaal je eigenlijk zelf.\r\nHoudt er in dat geval wel rekening mee dat het niet iets wordt voor effe 1x per week tussendoor want daar hebben we niets aan.\r\nMinimaal 2 a 3x per week. Overdag, \'s avonds of \'s nachts maakt niet uit je bepaald alles geheel zelf.\r\n\r\nWat krijg je er voor terug?\r\n1.) Vrijetijdsbesteding\r\n2.) Respect en dankbaarheid\r\n3.) Misschien ook nog wel inkomsten, dat ligt er aan en kan op verschillende manieren.\r\n\r\nVrijblijvend aanmelden kan per email naar mijn email adres (info at satellitefun punt org) of per pm. Schrijf er wel bij wat je kennis c.q. vaardigheden zijn.\r\nJe wordt nergens toe verplicht!!! Indien er genoeg aanmeldingen zijn om te beginnen kun je altijd nog aangeven of je er definitief zin in hebt of niet.\r\n\r\n[b]N.B.: Het gaat om een hulpsite (kort gezegd) meer informatie omtrent wat het precies is kun je via email krijgen[/b]
Link naar reactie
Ik zal je even een pm sturen want ik wil het idee een beetje beschermen en daarom nog niet publiekelijk hierop antwoorden, maar het is iets eenvoudigs wat iedereen kan in elk geval.\r\n\r\nOh dju.. ik zie net dat je pm disabled hebt en ik weet effe je email adres niet meer, kun je mij even een mailtje sturen? Dan geef ik je wat meer info in de reply.
Link naar reactie
Minstens 17 a 18 jaar eigenlijk, liefst ouder maar dat ligt er eigenlijk helemaal aan waar het om gaat.\r\nDe bedoeling is dat we echt mensen met kennis van zaken danwel ervaring hebben op allerlei gebied om goede support te kunnen geven.\r\n\r\nJonger zou ook mogen maar dan moet kennis en ervaring wel aangetoond worden en niet van \"ik maak voor mijn familie al 1,5 jaar de pc\'s\" want op 1,5 jaar bouw je niet voldoende ervaring op dat gebied op.\r\n\r\nSowiezo v.w.b. computerkennis, dus hardware, software en windows zijn er al mensen met behoorlijke ervaring die zich gemeld hebben dus liefst aanmeldingen voor de dingen die niet onder punt 4 vallen.
Link naar reactie
Hoezo te laat? De oproep is nog altijd lopende en geldig. Zo gauw er geen mensen meer nodig zijn laat ik het wel weten. Zeker aparte mensen, die dus niet onder het computer en internet gebeuren vallen, hebben we nodig.\r\n\r\nAls jij vooral op punt 7 wel je weg weet kunnen we je goed gebruiken. Langs komen is ook mogelijk, dat weet je wel, geen probleem. Alleen heb ik het momenteel een beetje druk, dus het kan handig zijn van te voren effe te bellen. Morgenavond komt bezoek bijv., vrijdag modelbouwclub, zaterdag vliegen... misschien zaterdagavond na 20.00 ofzo.
Link naar reactie
Update -> Ik heb vannacht een mailtje rond gestuurd naar iedereen die zich aangemeld heeft.\r\nWillen allen die zich WEL aangemeld hebben maar nog GEEN emailtje ontvangen hebben mij even contacteren a.u.b. Het kan namelijk zijn dat door alle drukte hier en daar een naam is weggevallen.\r\n\r\nAanmeldingen zijn overigens nog altijd mogelijk tot nader bericht, behalve voor punt 4.
Link naar reactie
Vanaf vandaag zijn we geopend. \r\n\r\nWat houdt dit project nu in?\r\nEen tijdje geleden was ik ergens naar op zoek en het viel mij op dat je eigenlijk nergens een forum had waar je met al je vragen terecht kon die je zou kunnen hebben voor zaken die in en rondom het huis plaats vinden.\r\n\r\nDaarom heb ik het idee opgevat daarmee te beginnen en een Nederlands forum te starten. Dus 1 plek waar je met al je vragen terecht kunt.\r\nNiet alleen op gebied van computers en internet, maar ook op gebied van hifi-audio, witgoed, televisie en multimedia, satelliet en kabelontvangst, tuinieren, bromfietsen, gameconsoles, noem maar op.\r\n\r\nDeze ene plek heeft de naam [url=http://www.hulp4all.nl][color=red][u]HULP4ALL[/u][/color][/url] gekregen.\r\n\r\nEr kan nog uitbreiding plaatsvinden naar gelang er wensen bekend worden, maar het begin is er in elk geval en we hopen dat het een leuk initiatief is en druk bezocht gaat worden!
Link naar reactie
Hey Black Tiger,\r\nHeb je duidelijk gevraagd,wat de in tensie was voor een nieuw forum op te zetten ?\r\nDe doelstelling is van jou, alles wat in het huis moet worden aangesloten cq gerepareert moet worden opgelost.\r\n\r\nNu al in de lucht euh,op internet ?\r\nZeer vlug,was net nog geen uur geleden bij jou thuis \r\nProficiat en veel succes met jou en alle aangemelde leden .\r\nDaar hoor ik ook bij, met mijn bescheiden mening.\r\nJe hebt me de in en outs laten zien,van de opzet,hoe je zo iets opstelt ,voor mij altans indruk wekkend.\r\n\r\nHopelijk,kunnen wij, veel mensen op een nette en op eenvoudige manier direct helpen.\r\n\r\nSalu de Cuizenier\r\n\r\n.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...