Ga naar inhoud

Schijf vol na duplicatie van externe opslag.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,ik hoop dat iemand mij kan helpen.De harde schijf van onze computer was stuk,deze is vervangen en met de draaiprogramma\'s geinstalleerd weer teruggekomen.We hadden afgesproken dat alles er weer op kwam.Maar eenmaal in gebruik,was ik een heleboel kwijt.Geen nood,dacht ik,van het externe geheugen plaatsen we weer alles erop!Ik weet niet wat ik verkeerd hebt gedaan,zoiets kan haast niet verkeerd gaan,maar erna was de schijf vol!Er kan niets fatsoenlijks meer gedownload worden,of een of ander programma erop.Blijkbaar zaten de gegevens toch ergens verstopt?En is het er dubbel op gekomen door de externe schijf.Ik heb systeemherstel geprobeerd,maar dat doet het niet door het weinige geheugen.Een programma\"duplicate finder\"gebruikt,maar dat zet ook geen zoden aan de dijk en bestanden minder als 10 kb pakt hij slecht(ik heb veel animatiebestanden),hij geeft aan dat het te groot is.Ik ben ten einde raad,ik wil hem als het even kan niet terugbrengen voor herstel!Wie oh wie weet raad!!!!\r\nGroetjes!:confused::(
Link naar reactie
Ik denk dat je de harde schijf eens handmatig door moet gaan bladeren om te kijken of je zo je oorspronkelijke mappenstructuur ergens kunt vinden. Vraag de eigenschappen van een map op en kijk hoe groot die is. Bij extreem grote mappen ga je op verder op zoek binnen die map om te zien waar dat door komt.\n\nKijk ook eens hoe groot je backup is en vergelijk dat met de grootte van je nieuwe harde schijf. Ik heb namelijk het vermoeden dat dat ding gewoon te klein is.
Link naar reactie
Ik denk dat je, zoal FooBar all aangaf, eens goed door je bestanden moet gaan om te zien of er niets dubbel staat. Dit kan soms gebeuren en dan raakt de schijf heel snel vol.\r\nAls je weer over voldoende ruimte beschikt zou ik een aparte partitie maken om daar la je gegevens te plaatsen. Met Win7 is dat een fluitje van een cent, dat is te zeggen als je win7 gebruikt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...