Ga naar inhoud

Avi korrelig Pinnacle Studio 10


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe groot is de avi, hoe lang duurt de video en wat is het beeldformaat van de video? Voor een ongecomprimeerde AVI van 1 uur met een beeldformaat van net iets minder dan 800x600 pixels heb je ruim 13 GB nodig. Zit je daar ver onder, dan is je avi gecomprimeerd en is dat de oorzaak van de slechte kwaliteit.\n\nVerder wat Animal schrijft: meer informatie!
Link naar reactie
Mijn excuses voor het achterwege laten van belangrijke informatie. Het gaat erom dat ik een videocamera heb, met bandje, analoog dus, wat ik op de PC wil digitaliseren. Eerst wordt daarvan een AVI bestand gemaakt. En het maakt geen verschil of ik een uur of 1 minuut film omzet naar AVI, de kwaliteit is bij beiden slecht. Met slecht bedoel ik een hakkelend beeld, onzuiver en korrelig. Dit is niet altijd zo geweest, vandaar dat ik het ook zo vreemd vind. Aan de ruimte op de PC is geen gebrek, dat weet ik in ieder geval zeker, ik heb nog bijna 500GB beschikbaar. Zeg het me als jullie nog wat willen weten!
Link naar reactie
Heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe je het op de pc zet.\nTV kaart of speciale capture kaart.,, ,of zo\'n extern usb ding. (is helemaal niks)\nAls het goed is dan is de opgenome avi erg groot ,,1 uur film is dan ongeveer 13 gig.\n \nMet een analoge kamera zul je nooit echt goed beeld krijgen ,tenzij je de betere capture apparatuur gebruikt ,maar dat kost wel enkele honderde euro\'s.(o.a de externe advc100 van canopus ,die gaat gewoon via firewire))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...