Ga naar inhoud

Videocontroller geel driehoekje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop van Packard Bell Easynote H 5310 XP home.\r\nNaar herinstallatie mis ik voor de videocard nV... FX GO5100 de drivers/stuurprogramma. Ik kon bij BP altijd de laatste updates weghalen en dan werkte het weer.MAAR PB ondersteund op de site geen oude?? acounts (Pas dus op bij PB.)\r\n\r\nWie heeft of kan mij uit de brand helpen??\r\n:-x
Link naar reactie
[QUOTE=Jaconet;539561]Ik heb een laptop van Packard Bell Easynote H 5310 XP home.\r\nNaar herinstallatie mis ik voor de videocard nV... FX GO5100 de drivers/stuurprogramma. Ik kon bij BP altijd de laatste updates weghalen en dan werkte het weer.MAAR PB ondersteund op de site geen oude?? acounts (Pas dus op bij PB.)\r\n\r\nWie heeft of kan mij uit de brand helpen??\r\n:-x[/QUOTE]\r\n\r\nHaal hier je driver even op: [url]ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/[/url]
Link naar reactie
Op de Engelse site van PB: [url]http://www.packardbell.co.uk/pb/en/GB/content/download[/url]\n\nkan je naar de afdeling: Please click here to download driver for legacy products\n\nDat is daar: [url]ftp://ftp.download.packardbell.com/[/url]\n\nDaar staan de minder jonge producten. Goede kans dat je laptop erbij staat)\nOp de Engelse PB site is vaak veel meer te vinden dan de .nl site.\n\nProbeer ook even de driver voor de Easynote H5 serie.\n\nEn kijk ook even onder op de laptop wat daar voor type staat. Dit wil nog weleens een getalletje in dezelfde serie schelen.\n\nEn anders mailen naar PB.\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...