Ga naar inhoud

foto`s verwijdert help!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

* ik wist niet goed waar ik dit moest zetten *\r\n\r\n\r\nIk heb per ongeluk mijn foto`s verwijdert van mijn SD kaart.\r\nIk heb verschillende programma`s gedownload om mijn foto`s terug te krijgen. ik heb het programma Recuva gebruikt, deze vind mijn foto`s maar als ik ze vervolgens opsla op een andere schijf en wil openen krijg ik geen beeld?\r\n\r\nWindows fotogalerie geeft aan dat de foto`s niet weer kunnen worden gegeven. Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?
Link naar reactie
[quote=Karin901;538893]* ik wist niet goed waar ik dit moest zetten *\n \n \nIk heb per ongeluk mijn foto`s verwijdert van mijn SD kaart.\nIk heb verschillende programma`s gedownload om mijn foto`s terug te krijgen. ik heb het programma Recuva gebruikt, deze vind mijn foto`s maar als ik ze vervolgens opsla op een andere schijf en wil openen krijg ik geen beeld?\n \nWindows fotogalerie geeft aan dat de foto`s niet weer kunnen worden gegeven. Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?[/quote]\n \nMijn ervaring met smartrecovery is heel goed.\nKun je hier halen: [URL]http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/PC+Inspector+Smart+Recovery+bestandsherstel[/URL]\nIs NL.\nVul lunks in waar de bestanden staan.\nIn het midden waar hij naar moet zoeken - dit staat goed voor fotos.\nEn rechts waar het opgeslagen moet worden.\nDe naam van de fotos ben je kwijt, alles heet nu Convar, maar dat zal geen bezwaar zijn neem ik aan.\nOp het kaartje niets verder doen, dus ook niet daar opslaan, maak even een map aan op de computer.\nHopelijk kan Windows viewer ze wel openen, anders heb je een probleem.\nBij mij kreeg ik ze meestal weer te zien, alles wat erop stond.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...