Ga naar inhoud

Problemen met Pinnacle Studio 11.1


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo deskundigen,\r\n\r\nAl lange tijd werk ik succesvol met Pinnacle Studio 11.1, bewerken, film maken in DVD kwaliteit, geen probleem. Nu toch een probleem. Bij het openen van project, krijg ik zwarte beelden in de tijdlijn en in het venster het uitroepteken in blauw. Wat wel zichtbaar is, zijn de overlay titels. Alle projecten en bestanden staan volgens mij op de zelfde plaats op de computer. Enkele projecten worden wel op de juiste wijze geopend.\r\nIk weet dat dit probleem op diverse forums al is behandeld, maar ik kom er niet uit.\r\n\r\nAlvast bedankt voor een reactie.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;538325]De orginele films zullen toch wel ergens anders staan of misschien wel zijn weggegooid.\r\nEen project is geen film ,maar alleen maar de gegevens over de film.[/QUOTE]\r\n\r\nHet gaat niet om de originele film, maar om er een te maken van de bestanden die ik bewerkt heb. Dus projecten zijn bestanden die bewerkt kunnen worden of nog bewerkt moeten worden.
Link naar reactie
[quote=Moesje;538449]Het gaat niet om de originele film, maar om er een te maken van de bestanden die ik bewerkt heb. Dus projecten zijn bestanden die bewerkt kunnen worden of nog bewerkt moeten worden.[/quote]\n \nEen project is GEEN film ,,daar staan alleen maar de verwijzingen in naar de film bestanden ,titels en overgangen .\nKijk maar eens hoe groot een project is (hoeveel kb)\nAls de orginele film niet meer bestaat of is verplaats kloppen de verwijzingen dus niet meer ,en zie je dus ook geen film .\nAls je een film echt wilt opslaan moet je kiezen voor \"film maken\"\nEr zal vast wel een handleiding bij Pinnacle zitten ,,een pdf file ,,en daar zal het vast wel in beschreven staan.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;538455]Een project is GEEN film ,,daar staan alleen maar de verwijzingen in naar de film bestanden ,titels en overgangen .\r\nKijk maar eens hoe groot een project is (hoeveel kb)\r\nAls de orginele film niet meer bestaat of is verplaats kloppen de verwijzingen dus niet meer ,en zie je dus ook geen film .\r\nAls je een film echt wilt opslaan moet je kiezen voor \"film maken\"\r\nEr zal vast wel een handleiding bij Pinnacle zitten ,,een pdf file ,,en daar zal het vast wel in beschreven staan.[/QUOTE]\r\n\r\nHet probleem is, dat wanneer ik een project open die ik wil gaan bewerken of een film van wil maken, dit probleem geeft. Dus de bestanden om een film van te maken kan via Project xxxx niet meer geladen worden.\r\nWel bedankt voor je reactie
Link naar reactie
[QUOTE=guilliamo;538719]Hoi moesje,\r\n\r\nWaarschijnlijk had je de films die je aan het bewerken was in pinnacle niet meer op je pc staan?[/QUOTE]\r\n\r\nJawel, ze stonden er allemaal op. Maar om een nog niet verklaarbare reden, kon Studio het niet meer vinden. Deze heeft vanaf de installatie een vast pad naar de bestanden en dat pad was dus in het ongerede geraakt.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...