Ga naar inhoud

Publiceren in Windows Movie Maker lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hee,\r\n\r\nik zit met een probleem: ik heb een filmpje gemaakt (van 20 minuten) in WMM. Nou was de eerste versie helemaal gelukt maar ik moest nog wat dingetjes aanpassen dus de tweede versie was ik ook aan begonnen... \r\nnou had ik die ook af en ging ik: publiceren in... deze computer. als hij dan halverwege is zegt hij dat tie niet verder kan omdat: er bronbestanden ontbreken of dat er te weinig schijfruimte is of dat de gekozen ruimte voor publicatie nog beschikbaar is.\r\nnou heb ik al gekeken en ik heb iig genoeg schrijfruimte en de gekozen ruimte voor publicatie is ook goed... \r\n\r\nin een ander topic had ik al iets gezien van een 1 of andere code en dus had ik die ingevoerd maar daarna deed tie het ook niet...\r\n\r\nwie weet nog een oplossing voor het probleem?\r\n\r\nGr. Marianne
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Excuses als ik dit topic bump, maar de oplossing is als volgt.\nAls je een filmpje maakt voeg je onder andere filmpjes en afbeeldingen toe die komen uit een bepaalde map, dit kan ook het bureaublad zijn. Mocht je nou die bestanden verplaatst of verwijderd hebben, kan WMM deze niet meer vinden. Zet alles dus op dezelfde plaats terug, of maak een nieuwe map aan en vul daarmee opnieuw de storyline;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...