Ga naar inhoud

Geen MS Paint meer


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een weinig gebruikte (want erg langzame) laptop met XP HE herstelt. Systeemherstel was zo klaar (10 minuutjes) met de bijgeleverde DVD. Daarna direct SP 2 en SP 3 geinstalleerd en de rest van alle programma\'s.\r\n\r\nNu kwam ik er vanmorgen achter dat er geen MS Paint meer op zit: niet in de lijst bij bureau accessoires en ook niet bij de zoekresultaten als ik zoek op \"paint\". Het *.exe bestand zit er niet meer bij. Dit vind ik erg vreemd, aangezien de laptop al 3 tot 4 keer is herstelt en alle andere keren Paint wel gewoon aanwezig was. Enige verschil met nu is dat SP3 er op zit.\r\n\r\nOok is de lijst met spelletjes (ontspanning) leeg. Heeft dit wellicht verband met elkaar?\r\n\r\nHoe krijg ik MS Paint terug?
Link naar reactie
Als het goed is kun je dat via het configuratiescherm zelf weer toevoegen.\n\nStart dus het configuratiescherm en kies voor klassieke weergave.\nDubbelklik dan op Software\nKlik nu links in het scherm op \"Windows onderdelen toevoegen of verwijderen\"\nKies in het dan geopende schermpje \"Bureau-accessoires en hulpprogramma\'s\" en klik op Details...\nNu zie je bureau-accessoires en Ontspanning\nBeide kun je aan of uit zetten en Details... voor weergeven en dan kun je de spellen kiezen die je wilt hebben en ook MS Paint inschakelen.\n\nBij mij werkt het op die manier maar ik heb niet de Home Edition.\nGewoon even proberen dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...