Ga naar inhoud

windows 7 na installatie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nGisteravond is het me gelukt om windows 7 te installeren/upgrade uit te voeren vanuit Vista.\r\nAanvankelijk veel problemen door een weigerachtige dvd-speler (die dan wel en dan weer niet de upgrade dvd las)\r\nFANTASTISCH programma!\r\n\r\nECHTER...\r\nIk had mijn c-schijf grondig willen opruimen.\r\nMAAR......die optie kreeg ik niet tijdens de installatie.\r\nNu zit ik dus met een tjokvolle c-schijf.\r\nOnder meer met de directory windows old\r\nNu is mijn vraag of ik die directory zonder problemen kan wissen?\r\n\r\nIk heb ook nog een aantal office 2010 dvd\'s die ik graag wil installeren maar mijn oude officepakket kan er nou dus af.\r\n\r\nWat is wijsheid in deze?\r\n\r\nDank je wel voor je antwoord alvast\r\n\r\nTempelier
Link naar reactie
Windows.old kun je verwijderen. Ik zou er wel even doorheen bladeren om te zien of er nog dingen in staan die van je eigen zijn. Misschien is het slim op \'t een maandje te laten staan. Ben je dan nog niks kwijt, dan zal er vast niks belangrijks in zitten en kun je het alsnog weg doen.\r\n\r\nOffice: verwijder eerst je oude office en installeer daarna de nieuwe.\r\nAls je Outlook gebruikt wil je daar waarschijnlijk eerst een backup van maken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...