Ga naar inhoud

Vaag uitroepteken bij ALLE bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Middag,\r\n\r\nIk heb een probleem met eigenlijk alle bestanden. Bij ieder bestand (excel, word, ppt, pdf, quicktime, itunes, etc etc). Dus eigenlijk alle bestanden van uitvoerende programma\'s. \r\n\r\nNou is het vreemde dat bij al deze bestanden een uitroepteken staat verder doet alles het gewoon. Ik heb ook een tijdje gehad dat alle uitroeptekens in een pdf file veranderden. Dus eigenlijk een soort mini-snelkoppeling (vaag).\r\n\r\nIk weet niet onder welk topic dit probleem zou moeten vallen (besturingssysteem, anti-virus etc). Want als ik dat wist kon ik ook weten waar het aan kon liggen.\r\n\r\nIk heb een screenshot bijgevoegd dan wordt meteen duidelijk wat ik bedoel. Weet iemand hier een oplossing voor of wat ik moet doen?\r\n\r\nalvast bedankt,\r\n\r\nDave
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;537738]Doet me denken aan de overlay iconen van TortoiseHg of TortoiseSVN. Maar dat is het denk ik niet...\r\n\r\nVermeld eens welke programma\'s er in het systeemvak rechtsonder actief zijn en misschien meteen ook maar welke programma\'s er op de achtergrond actief zijn (taakbeheer, tabblad Processen).[/QUOTE]\r\n\r\nIn het systeemvak zijn McAfee (internet security), Limewire, Incredimail, Control Center 3 (brother printer software) & Uniblue Powersuite actief\r\n\r\nHeb ook effe een foto bijgevoegd van de lopende processen.\r\n\r\nDave
Link naar reactie
Lijkt erop dat de uitroeptekens worden veroorzaakt door McAfee Online Backup. Als je dat niet gebruikt, zou ik het helemaal verwijderen (alleen Online Backup, uiteraard niet de rest van McAfee!). \nGebruik je het programma wel, dan moet je ergens in de opties ervan de overlays kunnen uitschakelen.\n\nOverigens geeft het aan dat de betreffende bestanden niet zijn gebackupped.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;537743]Lijkt erop dat de uitroeptekens worden veroorzaakt door McAfee Online Backup. Als je dat niet gebruikt, zou ik het helemaal verwijderen (alleen Online Backup, uiteraard niet de rest van McAfee!). \r\nGebruik je het programma wel, dan moet je ergens in de opties ervan de overlays kunnen uitschakelen.\r\n\r\nOverigens geeft het aan dat de betreffende bestanden niet zijn gebackupped.[/QUOTE]\r\n\r\nDat was de goede tip! Online back-up verwijderen en nu zijn alle uitroeptekens verdwenen. Is natuurlijk DE oplossing maar hij werkt wel.\r\n\r\nBedankt\r\n\r\nDave
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...